Carlanderskatöserna del 19
Grattis Mulan och Kryddan till ruvning!! Hoppas vi + allihopa! :)
Grattis Mulan och Kryddan till ruvning!! Hoppas vi + allihopa! :)
Min kompis som var med här innan, princess77 kom bara till ÄP men aldrig till ET.. Dom fick tillbaka 15.000:-
Happiness: Man betalar alltid innan äggplocket. Sen får man tillbaka hälften av pengarna om äggplocket inte ger nått..
Förstår att du tycker det känns jobbigt om det är så att ni måste betala 15.000:- om det EV inte dkulle bli några användbara ägg..men tänk ändå på vad mkt tid och resurser de lägger ner..kan inte vara gratis att driva en IVF-klinik..men jag förstår helt klart vad du menar..men livet är tyvärr inte helt rättvist..
En fråga till er som lyckats nu på sistone... En lite "intim" sådan..*hoppas det är okej*
När ni pluppat in era vagitorier... Har ni kännt någon skillnad på hur det kännts.."där inne"... Nu efter ca 1 vecka så tycker jag det känns helt igensvullet..typ svårare att få in dem... Får ju naturligtvis genast upp förhoppningarna om att det skulle kunna betyda graviditet.. Nån som kännt liknande?
Sen undrar jag när man kan "tjuvtesta" med ett korrekt resultat.. Jag har naturligtvis fått ett testdatum..men är ju såå nyfiken.. Borde det inte gå iaf 1-2 dagar innan det datumet? *vill veta nuu helst..*
Happiness: Hur kommer det sig att du skall välja distansgyn? 2 mil är väl ingenting! Jag tror jag bor minst 2 mil bort jag med..tar typ 20-25 min att köra dit..och dom kan ju verkligen sin sak!
Vädur: Tack! Tror inte jag kan hålla mig till nästa fre ;)
Mulan: Tack för tipset!
Vädur: Var nog lite trött förut...såg inte att det var du som föreslagit det.. Sorry :P
Är på RD3 bara...gjorde ju ET i måndags.. :)
Happiness: Som jag skrev till Vädur..var lite trött innan..läste nog inte allt ang distans eller ej.. Sorry :)
AnnikaMa: Välkommen hit! :) Du ligger 2 ruvardagar före mig! Håller tummarna! Härligt att det gick så bra trots få blåsor!
Mirakelbarn: STORT GRATTIS! Underbart! :)
MULAN! GRATTIS!! Kram på dig! :) :)
Och...här är en till som plussat!!! :) *dansar runt av glädje*
Äsh, blev nått fel när jag skulle lägga till mig i listtråden.. Har iaf BF 5/1..dagen efter dig Mulan! (men eftersom jag antagligen fuskar med snitt så blir det nog 2010)
Tack tack! :) *peppar peppar* Men det verkar vara ganska bra odds att lyckas på CA! Så många som ändå plussat utav de senaste testarna..