Inlägg från: ceropegia |Visa alla inlägg
  • ceropegia

Carlanderskatöserna del 19

mulan: Tyvärr är det nog många som testat just det, men hur mkt nytta det gör vet katten... Jag vet bara att just sex var det sista jag ville praktisera när jag var höggravid och bara hade några dagar kvar... ;)

• ceropegia

sydney: När jag gjorde mitt första IVF på Sahlgrenska så hade jag 4 spraytillfällen. Så det är nog olika från läkare till läkare, och kanske också från patient till patient.. För mig funkade både 4 spraytillfällen och 3 spraytillfällen som jag hade denna gången..

• ceropegia

mulan: Jag känner precis som du...inte mkt alls :P Men det kommer! Minns hur illa jag mådde sist.. Var tvungen att äta en riskkaka i sängen innan jag gick upp på morgonen..för ja mådde så illa och spydde annars.. Ändå längtar jag..haha :) Synd att du har VUL 20/5! Jag har 19/5! Då kanske vi hade träffat på varandra.

• ceropegia

calcaneus: Håller med mulan... Wow! Härligt med så många embryon! Det kommer gå vägen efter sommaren skall du se! Hoppas du mår bra efter överstimuleringen bara.

• ceropegia

Calcaneus: När skall de höra av sig om hur många som går att frysa? Vi fyck ut 15 ägg..13 blev embryon..men bara 2 st blev blastosar..en till mig och en till frysen.. Om den jag bär på blir fullgången så kan vi nog kassera den i frysen dock..blir isf min mans 5:e..och jag tror han nöjer sig med 4...tyvärr ;)

• ceropegia

calcaneus: Ville bara varna dig lite så du inte hoppas på för mkt...det är nog ovanligt att typ 10 st skulle bli blastosar... Säg aldrig aldrig! Min mamma var 42 när hon fick min minsta syster...och då hade hon inte jättelätt att bli med barn innan. Mirakel sker! :)

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19