• sydney

Carlanderskatöserna del 19

dallas skrev 2011-03-22 07:35:03 följande:
    sydney: grattis!!!

vädur:hoppas du får ett bra samtal med torbjörn idag!

fick hjärtat i halsgropen igår em när det ringde på mobilen och d var dolt nr... CA ringde men det var bara för att höra om vi kunde komma 14.30 istället för 15.15 på ET....hua! så nu är det bara å hoppas att allt går bra idag....
    Borde vara förbjudet att ringa så och skrämmas! Men skönt att det bara vara en tidsändring.
    Lycka till idag!
  • sydney
    Fylgja skrev 2011-03-22 10:43:51 följande:
    Grattis till plusset Sydney! Håller tummarna för dig nu!
    Tack! Mår riktigt ruttet idag, fryser, mår illa och har ont i hela kroppen. Men ska väl inte klaga för det är ju det här man har längtat så efter om det inte är så att jag håller på att bli sjuk på riktigt. . 

hur mår du? vilken vecka är du i nu?
  • sydney

Lito: nej vad trist att läsa. Missfall är fruktansvärt och orättvist att uppleva. Hoppas allt löser sig på bästa sätt & att du får hjälp snarast. Stor kram till dig.jag fick göra FET på mensen som kom efter mitt MA.

jag är lite orolig för missfall nu med. Jag har fått feber (38,5), frossa, ont i kroppen osv
    Surfar runt lite och har läst att det kan innebära ökad risk för missfall. usch.

• sydney
    Lito skrev 2011-03-23 09:28:44 följande:
    Förlåt Amarosa, jag menade dallas !!

Jo, jag tar det ganska bra. Det är klart att det gör jätte ont och det är riktigt orättvist, men det finns inget annat jag kan göra än att bryta ihop och gå vidare. Kämpa vidare hur jobbigt det än är.
    Det är ju sant det du skriver. Samtidigt som man är helt nere i botten vill man ju inget heller än att fortsätta vidare med försöken. Skönt att du fått en tid på kk idag!

Dallas. Grattis till runvning! Skönt att det gick bra och att du fick en fin blastis tillbaka.
  • sydney

febern hoppar upp och ned, nu var den uppe på 38,4 igen så jag tog precis en alvedon.
    Ska ringa distansläkaren eller VC och höra imorgon. Så jag inte har någon infektion i kroppen. jag är lite dålig i magen också, men ingen förkylning eller halsont.

34:an: Hur är det med dig? Har ni bestämt er för om det blir några fler försök eller ej?

• sydney

Mirakelbarn: stort grattis, vilken härlig känsla. Änne en milstolpe avklarad.

Vädur: skönt att det gick bra med samtalet med Torbjörn och att ni är nöjda. Jag har haft mest med Torbjörn att göra och har bara gott att säga om honom. Göran verkar lite förvirrad ibland. Kom in till mig vid FET och läste upp ett annat namn och sedan pratade vi om progesteron eller inte och fick inget vettigt svar alls....

jag mår fortfarande inte bra och nu ikväll har jag rejäl molvärk... känns inte så bra.
    Har anstängt mig en del, var tvungen att gå med dottern till gympan eftersom mannen är bortrest. Febern är "bara" 38 grader trots allt, men med hjälp av alvedon.

• sydney

Sötisa: Vad glad jag blir av att läsa att du plussat, stort grattis!!

jag verkar ängligen vara frisk igen. Hoppas inte mini har tagit skada. Hade magsjuka natten till lördag och tömde magen totalt, men sedan har det gått bättre. Nu har jag säkert blivit förstoppad. Igår levde jag på vätska och lite kokt ris. Idag har jag nästan ätit som vanligt igen.

• sydney

Sötisa: visst är det jobbigt när man inte känner nåt. men man behöver inte känna nåt egentligen ju.
    Jag är trött och har ömma och svullna bröst. Hade molvärk innan jag plussade men nu känns det typ inget. Då börjar jag undra om det verkligen händer nåt där inne?

• sydney

Love is everything: vilket toppresultat! Nu håller jag tummarna att det blir pluss för dig och att ni får många fina blastisar till frysen!

Vädur: grattis till sprutstart, för det är väl idag det är dags för första sprutan?

DAllas: det är svårt att hålla sig borta från att tjuvtesta även om man har tänkt vänta. Är man hemma finns ju massa tid att analysera som du skriver. Håller tummarna att allt går bra.

jag känner mig inte så gravid. Ömma bröst och lite molvärk emellanåt. OCh igår kväll fick jag jätteont i magen, höll i sig någon timme. Så mina tankar gick direkt till att nu får jag missfall. Vet inte om det är normalt att ha så ont av växtvärk.... kommer inte ihåg. Har inte kommit minsta droppe blod så jag håller hoppet uppe att allt är bra med Mini!

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19