Carlanderskatöserna del 19
Och det blir ett 3;e stimulerat nästa månad. Jag skulle ju vilja slippa progynon....
Amorosa: förstår att det känns lite upp och ned efter samtalet med Torbjörn. Men nu har ni ju blivit gravida, och vet att det går, att ni kan bli gravida, vet att det inte hjälper så mycket att höra det. har kompisar som fick MA på sitt 3:e försök och sedan försöket efter kom en liten kille! Kram till dig!
Får nog också ge mannen zink och folsyra för att boosta spermierna. Han äter inga tillskott och vi gör ju icsi så det skulle nog inte skada.
jag håller på med mina ÄL tester trots allt. Vill inte ge upp detta försöket ännu. Men har det inte blivit omslag imorgon så blir det inget. Vi åker till Sälen på lördag. skulle kanske funka att göra FET på lördag också när vi ändå åker förbi GBG men känns lite väl stressigt. Någon som vet ungefär vilken tid de gör FET på lördagar på CA? Jag testar lite alla möjliga ÄL tester. Minus på CB imorse, men på en annan sticka var teststrecket ganska starkt men inte positivt. Jaja, hoppat är det sista som överger mig.
Loppanlängtan: stort grattis till tickande hjärta! Fantastiskt!
Internationella kvinnodagen och ÄL på gång måste betyda nåt! Det trodde min läkare på i alla fall!
Jag fick glad gubbe igår kväll på ÄL testet, och sedan VUL imorse, och det såg fin fint ut. Att min kropp ska strula så här och hålla mig på sträckbänken, det gillar jag inte. Nu väntar jag på att de ska ringa mig om tid för FET. Fredag blir det väl, och lördag åker vi till SÄlen så det är i grevens tid. Nu ska bara vårt lilla ensamma embyro klara upptiningen också.
Amorosa: visst finns det hopp för er!! Du har ju bara ruvat 4 ggr varav ett missfall så tror ni har stora chanser!
Och vilket härligt tecken med snödroppe, såg att de var på väg upp i trädgården hemma också.
Nu blir jag arg och förvirrad. Sköterskan ringde från distansgyn och hade fått nåt papper faxat från CA att det stod att jag skulle fortsätta med LH stickor?? Va fan,,,,,, ska det inte hinnas med FET nu eller, vad menar de med detta? Är det inte så att efter omslag så sker FET 3 dagar efter (om man har 2 dagars som jag har)? och läkaren tyckte allt såg bra ut, äggblåsa på 21-22 mm och slemhinnan var 10 mm och såg ut precis som det ska vid ÄL.
Hon skulle försöka få tag på dem och återkomma.
hej tjejer! Nu har BM ringt från CA. Vet inte vad det var för misstag som hade skett, kunde inte fråga rätt ut, jag satt lite illa till när samtalet kom och fick låta henne prata mest. I alla fall så har jag fått tid på fredag em! Skönt!
Ska ta progesteron också, och om jag förstod henne rätt så ska jag börja med det efter FET. ska ta 2st/dygn,
Någon här som har gjort ostimulerat FET och fått progesteron? När har ni börjat ta detta?
Inför de stimulerade började jag 2 dagar innan FET men det är säkert annorlunda.
Tror med att slalomsvängarna och mycket skratt kommer göra susen!! kan ju ta det lite lugnt i backen, men blir nog mest barnbackarna med dottern! Skönt att åka iväg under ruvning och inte hinna grubbla så mycket, och inte ha så mycket FL tid heller. kan nog vara bra för en gångs skull.
Lito: jag håller tummarna, hoppas på ett pluss innan fredag då!
Lito: Stort grattis!!! Bra känsla du hade i kroppen. Nu ska det bli
DAllas: hoppas det går bra på CA idag och att där är många fina ägg! ÄP på onsdag är ju ganska snart.
Green tea: lycka till imorgon med ÄP. Det är ju många som är på gång nu.... spännande!
Nu vill jag bara att det ska bli fredag kväll och att jag då har blivit ruvare igen, så jag kan slappna av några dagar och ha det bra i skidbacken!