Inlägg från: Vädur 78 |Visa alla inlägg
  • Vädur 78

Carlanderskatöserna del 19

FruNaftra skrev 2010-08-31 12:28:38 följande:
    FAN vad less jag är på min helvetesPMS!!
    Idag funderade jag ärligt på om jag inte bara skulle ta och slå min man på käften. Samma tanke slog mig igår och i förrgår också.....
    Vad jobbigt PMS är inget roligt...... Men förhoppningsvis slipper du det snart
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    FruNaftra skrev 2010-08-31 13:15:59 följande:
    Jag testade på förmiddagen på RD 7 eftersom jag började småblöda i samma veva. Ville testa så jag kunde konstatera att det hade misslyckats. Jag testade med ett skräptest dessutom...kostade inte på mig något fint   Och det visade klart och tydligt positivt
    Jag testade oxå med något billigt test, sen var jag tvungen att ta ett CB oxå och där var det starkare...
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    FruNaftra skrev 2010-08-31 13:16:23 följande:
    Hoppas verkligen det. Är så less....
    Klart du kommer Nu måste vi tänka positivt
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    cotton skrev 2010-08-31 15:35:15 följande:
    Jag testade också på RD 7 med en 5 dagars  blastis. Och därefter följde cirka tiotalet test i några veckor. Trots att vi även varit på några ultraljud, kan inte heller jag fatta att jag är gravid! Det är ett sådant mirakel. Imorgon går vi in i vecka 18... fantastiskt.
    Härligt
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    FruNaftra skrev 2010-09-01 08:58:53 följande:
    Jo jag försöker tänka positivt men PMSen är verkligen förjävlig. Ryggen har värkt konstant i en vecka nu så jag orkar knappt bära lillan. Kan böla för minsta lilla (vilket inte alls är likt mig) och jag känner mig aggressiv (fast utan våld då såklart). Jag har aldrig varit såhär...inte ens när jag sprayade. Jag vill gå ut i skogen och bara vråla just nu men det går ju inte för då hade jag skrämt slag på lilltjejen.....

Positiva klubben!
    Men fy vad jobbigt. Sån var jag innan de hittade min underfunktion av sköldkörteln, jag var GALEN så fort jag skulle ha mens, sen när jag fick Levaxin försvann det
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    calcaneus skrev 2010-09-01 21:29:45 följande:
    Blastocyster i frysen är väl bra, men det som verkligen räknas är foster i magen! Eller kanske ännu hellre födda barn. Men det kommer väl det med Drömmer
    Håller tummarna
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-09-02 07:51:50 följande:

Hej...

Är på cd 16 idag och ännu inget utslag på ÄL test.....

Brukar alltid ha på 15 eller 16....

Hur hade ni gjort. testa ikväll igen eller?

Jag hade nog testat mitt på dagen och sen på kvällen igen..... men jag är ju testmissbrukare
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-09-02 07:51:50 följande:

Hej...

Är på cd 16 idag och ännu inget utslag på ÄL test.....

Brukar alltid ha på 15 eller 16....

Hur hade ni gjort. testa ikväll igen eller?

Hur stor var äggblåsan när du var hos gyn i måndags??
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    Skrippo skrev 2010-09-02 08:10:20 följande:
    Minns faktiskt inte riktigt.
    Hur så?
    Tänkte man kunde räkna lite på ett ungefär när ägglossningen skulle ske.....
    Milo min underbara skatt
  • Vädur 78
    FruNaftra skrev 2010-09-02 09:49:57 följande:
    Önskar det fanns någon vettig förklaring till varför det var sådär....vill inte ha så i fortsättningen, varje månad....blä.
    Men nu börjar det rätta till sig och jag börjar känna igen mig själv. Det är mycket nytt efter en förlossning. Som att man lär känna sig kropp igen.

Mina spottings börjar komma igång så smått så snart kommer jag börja injicera.
    Mina spottings har försvunnit nu. Började minska när jag gick på akupunktur förra sommaren och nu efter graviditeten så det helt borta, blöder kanske lite mer men färre dagar och mindre eller rättare sagt ingen mensvärk..... men vågar inte ropa hej än

Hoppas din kropp kommer i ordning snart!
    Milo min underbara skatt
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19