Inlägg från: Skrippo |Visa alla inlägg
  • Skrippo

Carlanderskatöserna del 19

FruNaftra skrev 2010-09-03 20:33:20 följande:
    Mulan, vad är det man ser på bilden? Mini i magen INNAN FET....menar du inte EFTER FET? (jag är trög) 

Längtans stina, GRATTIS. Vad underbart roligt   Hoppas du sätter en trend här inne för nu vill jag se en massa plus i denna tråd. Hur mår du????

Skrippo, vad bra att du ringde och pratade med dom på CA. Men bara för att man får omslag på ÄL testet i helgen så behöver det ju inte betyda att man får ÄL. De syftade på omslaget då bara va? Varför får inte ÄL dröja för länge? Vill de avbryta om ÄL blir sen eller....? Håller tummarna för dig. Och sushikatten också såklart.

Menhelvetet har inte kommit än. Jag blir så less....
    Får hoppas att den dyker upp i morgon istället. Då får jag börja injicera på söndag kväll.
    Nä men det var omslaget de syftade på.
    Antar att ÄL inte får dröja för att den ska ju helst komma regelbundet när man kör ostimulerat ( mitt eget antagande) Än har de inte pratat om att avbryta men vet inte hur det blir om den inte dyker upp i helgen....
    Tack för tumhållningen!
  • Skrippo
    FruNaftra skrev 2010-09-04 09:23:01 följande:
    Skrippo, vilken dag är du på idag? 19?
    Jag är på dag cd 18.

Självklart håller jag tummarna för dig!!!
  • Skrippo
    Vädur 78 skrev 2010-09-04 10:25:57 följande:
    Men vad håller ägget hus?? Så typiskt när man vill komma igång ju, hoppas på utslag framåt dagen......
    Kan väl även vara så att man inte har ägglossning varje månad har jag för mig......
    Ja det undrar jag med....

Och visst är det så att man inte har ÄL varje månad.... Men jag tycker bara det kunde funka nu...
    Har ju tillräckligt krångel
  • Skrippo
    FruNaftra skrev 2010-09-04 15:24:26 följande:
    Men vafan....  Skrikandes
    Vi får hoppas att det händer något ikväll eller i morgon. Ska du testa ikväll igen?
    HUr går det för dig då?

Ja jag ska testa igen ikväll...
    Ska bara hålla mig 4 timmar först....
  • Skrippo

Hej på er

Testade nu sist gång nu ikväll och ingen ÄL....
    Känns som om det inte blir något denna månaden nu...
    Är ledsen och trött på det mesta just nu...

Förlåt jag inte orkar kommentera er andra. Jag är en dålig människa jag vet.

Kram påer iaf

• Skrippo

Nu på morgonen fick jag omslag!!!!!!
    Så nu har jag pratat in på Cas telefonsvarare...

• Skrippo
    FruNaftra skrev 2010-09-05 08:38:20 följande:
    Men vad underbart!!!!

Och vet du vad? Jag fick min mens inatt...vaknade strax efter att jag hade lagt mig för natten av att jag hade mensvärk. DUBBEL LYCKA för oss!! 

Jag vet inte om det innebär att jag får börja spruta redan ikväll. Jag hoppas på det. Ska ringa dem och höra nu.

Underbart väder, jag har fått mens, Skrippo har fått ÄL omslag...kan det bli bättre?
    Kanon!!!!
  • Skrippo

Förresten... Pratade ju in på deras svarare innan. Ringer de upp idag eller imorgon tror ni?

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19