Inlägg från: Skrippo |Visa alla inlägg
  • Skrippo

Carlanderskatöserna del 19

Ingen Äl när jag kom hem heller ;-(

Sitter och kollar lite mina anteckningar och lir fundersam på en sak. Är cd 1 mensens första dag eller dagen efter?

• Skrippo

Tack för svaret Mulan!

Kom på att jag då räknat fel. Har då alltid haft ÄL på dag 16 eller 17.
    Alltså behöver jag inte va orolig för jag bara är på cd 16  idag.

Men vad jag däremot oroar mig för nu är ju är inte det ovanligt sent???

• Skrippo
    Vädur 78 skrev 2010-09-02 18:40:58 följande:
    Hur lång menscykel har du då? 
    Jag hade innan(ett tag sen jag höll på med ägglossningstester) menscykel på 26-28 dagar och då hade jag utslag på testen 12-14
    Nu har min cykel varit på 30 dagar. Tror jag ska köpa hem lite tester och kolla någon månad innan när jag har utslag.... vad kör du med för tester? 
    ÄL stadigt på dag 16 eller 17. Mens på 28 eller 29.

Alltid regelbundet.

Funderar på om man ska oroa sig. Nu när man kör helt ostimulerat.
    Man kanske borde kört stimulerat?
    DEt är ju en hel del pengar liksom...
  • Skrippo
    Vädur 78 skrev 2010-09-02 19:02:45 följande:
    Skrippo: Vad betalar ni nu till CA och distansgyn?
    Dstansgyn går på högkostnads. Tror det blir 11.000till CA
  • Skrippo

Hej på er

Ingen ÄL här på morgonen iaf
    Som senast har den kommit vid lunch en fredag å nu behöver jag all tumhållning som finns!!

• Skrippo
    sushikatten skrev 2010-09-03 08:32:09 följande:
    Skrippo: Håller allt det går!

För min del är det nog kört att känningar har försvunnit sen dag två och det var likadant sist . Testade igår och det var negativt. En blastis och dag 6 ska det visa något. Imorgon tar jag klinikens sticka men det känns nästan som jag inte ska behöva det lite mensvärk på gång. Vi kommer att sätta igång direkt med nästa ivf så detkänns ok. Bara 30 lakan fattigare! Lycka till ni andra så länge och tack för allt stöd!
    Håller tummarna för att plusset bara låter vänta på sig!

Ska ni göra IVFen på Ca eller?

KRAM
  • Skrippo
    FruNaftra skrev 2010-09-03 09:09:39 följande:
    Calcaneus, men oj oj vilken tur att det gick att lösa ändå. Det är inte lätt att hålla ordning på allt...speciellt inte när det inte är nedskrivet. Förstår att du fick hjärtat i halsgropen ett tag där...hua.

Skrippo, varför är det så brådis med att få ÄL? Hoppas du får omslag snart så du kan bli ruvare

Sushikatten, eftersom jag hade precis som vanliga menskänningar och noll gravsymptomer när jag ruvade sist så känner jag fortfarande lite hopp för dig. Håller tummarna till tusen. Kram!

Jag har inte fått min mens än, men mina spottings håller i sig. Maken börjar få falska förhoppningar. Önskar mensen kunde komma nu så att man kan få börja injicera Jag trodde den skulle komma i helgen på grund av all PMS men icke......ryggen värker fortfarande åt hellskotta mycket. Om mensen bara kunde komma så skulle alla besvär släppa. GAAAAAHHHHH.....
    Vill den ska va regelbunden just för att det inte ska krångla. Gör ju ostimulerat. Och om den inte kommer som den brukar då känns ju chansken till att lyckas mindre. Eller har jag fel?
  • Skrippo
    FruNaftra skrev 2010-09-03 11:55:23 följande:
    Varför skulle chansen till att lyckas vara mindre om ÄL inte kommer regelbundet?  Näää det tror jag inte ett dugg på. Så länge du ägglossar har du lika goda chanser oavsett om din ÄL är regelbunden eller ej.
    Tack för peppningen!
  • Skrippo

Hur gör man förresten om ÄL kommer i helgen????

Borde jag ringa CA idag ändå??

• Skrippo

Nu har jag pratat med CA.

BM tyckte inte det var någo nfara bara ÄL kom i helgen.
    men jag kommer ändå inte kunna slappna av förrän den kommer.
    Vill inte det ska krångla nu

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19