Inlägg från: Skrippo |Visa alla inlägg
  • Skrippo

Carlanderskatöserna del 19

Hej på er i tråden

Nu är jag snart på G igen!
    Fick mens igår så nu är det VUL inbokat den 25/11 på cd 10
    Så nu är det bara att vänta och hoppas att Äl kommer som den ska.

Kram på er

• Skrippo
    sydney skrev 2010-11-18 07:52:00 följande:
    majsanna: hoppas att ännu högre dos gör susen för äggblåsorna. det kan ju ta tid för dem att växa. jag var på 4 VUL innan det blev ÄP och tyckte också det gick så sakta, sprutade länge (tyckte jag) men sedan gick det bra ändå. Jag håller tummarna för att allt ser bra ut imorgon och att det blir ÄP nästa vecka!

Skrippo: skönt att mensen kommit och att ni kan påbörja nya försök. Blir det ostimulerat FET? Har ni många i frysen? Då får vi följas åt, jag ska också göra FET snart, ska på VUL 24/11, gör stimulerat.
    Ja vi kör på ostimulerat FET igen. Det funkade ju bra sist. Eller jag blev ju gravid iaf även om det slutade i mf...
    Vi har 5 blastocyster kvar i frysen...
    Kul att följas åt.

KRAM
  • Skrippo

Hej på er

Här har vi MASSOR av snö och dte vräker fortfarande ner....
    Bor ju i småland som sagt...

Vädur: Håller tummarna!

Kryddan71: Lycka till!

På torsdag är jag på cd 10 och då är det dax för kontroll hos gyn.
    Lite nervöst faktskt. Vill ju det ska se bra ut nu efter MFet.

Kram på er

• Skrippo

Hej på er

Har haft så himla fullt upp så jag har inte hunnit va inne här.
    Men jag var på kontroll hos gyn igår inför nästa FET....
    Cd 10 igår men slemhinnan var bara 4mm och äggblåsor på 8 mm...
    Kör ju ostimulerat... Ny kontroll på måndag...
    Känner mig ganska nere av detta.
    Jag brukar ju dock ha sen ÄL...
    Typ dag 15 - 18....
    Nån mer som upplevt detta??

Angående er diskussion om vem som är bra eller inte. Jag har haft alla 3 och tycker bra om dem alla

Kram på er

• Skrippo

Hej på er

Koll hos gyn idag igen då...

Cd14 idag. Slemhinnan var bara 6 mm och äggblåsan på 9.

Så det blir ytterligare en kontroll på torsdag. Och är inte slemhinnan minst 9 mm så blir det inget försök. Sen så vet man ju inte heller om jag får ÄL alls denna månaden heller....

Förra försöket så fick jag ju omslag på cd 18...

Har ju bara en cykel på 28 dagar så min luteralfas är ju aningen kort...

Så idag är jag mest bara trött på min jäkla kropp

Kram på er

• Skrippo
    Shibby 78 skrev 2010-11-30 23:45:22 följande:
    Usch, har en sån deppig dag... Menshel**tet som aldrig kommer, försov mig och var tvungen att jobba över 2 timmar, och på lunchen så kläckte en kollega kommentaren om det inte var dags för syskon snart....
    Jo, någon gång kanske det finns tid för det svarade jag med ett leende..

Gick tillbaka till kontoret och satte mig vid datorn, kunde inte låta bli så jag gick in på graviduträknaren och insåg att jag skulle varit i vecka 16 nu.. Magen skulle börjat växa, det skulle snart vara dax för RUL, kanske till och med fått känna lite fladder från bebisen..

Nu sitter man här 31 år ung och steril istället..

Sometimes life sucks...

Ursäkta deppo-inlägget, var skönt att skriva av sig lite

Kramar till er!
    Då förstår jag om dagen varit jobbig. Massa kramar till dig!
  • Skrippo
    FruNaftra skrev 2010-11-30 20:57:45 följande:
    Tack tjejer.
    Jag ska ta med mig er värme och trösta mig med den när nerverna börjar ta över. Kommer vara plågsamt att sitta i väntsalen och vänta på att bli uppropad...som att vänta på slakt. Jag gillar också Vädurs strategiförslag. En apelsin till honom och två bananer jag kan sticka in i mina öron. Lallalla la la laaa...I can't hear you!

Oavsett hur besked än blir så ska det bli skönt att få slut på detta väntande. Har bara vågat gå ut 2 ggr sedan i tisdags ifall jag ska börja blöda. Såhär vill man ju inte leva.
    Håller tummarna hårt vännen!!!

KRAM
  • Skrippo
    FruNaftra skrev 2010-12-01 10:29:07 följande:
    Hej tjejer. Har precis släpat mig hem från CA. Det är över nu. Hjärtat har slutat slå
    Fostret är mindre än vad det var för en vecka sedan. Kroppen kommer väl stöta bort allt snart. Tills dess får man gå runt och vänta på missfallet. Så himla tråkigt...känns så orättvist att man har gått så länge och trott att man skulle få en tidig julibebis. Mår illa och är trött som en gnu och ändå inte få ett dugg för det. Fan.....

Har fått återbesök så de kan se så att allt har kommit ut. Sen är det upp till oss att komma tillbaka när vi känner oss redo att börja försöka igen.
    Ja fy vad livet är orättvist.
    Finns ju inga andra ord som passar.
    Sogen och saknaden är stor och låt det få komma ut.
    Först efetr det kan man orka börja om.

KRAM
  • Skrippo

Åh håll tummarna för mitt VUL imorgon.
    Hoppas in i det sista att det ska bli FET

KRAM

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19