Inlägg från: Skrippo |Visa alla inlägg
  • Skrippo

Carlanderskatöserna del 19

Var inne på kontrolld. Blödde fortfarande sparsamt.
    Hon kunde då inte se varifrån blödningen kom.
    men fostret var för litet för sin ålder men hjärtat slog fortfarande.
    Menhon sa det lutar åt missfall. De toh hcg blodprov och jag skulle återkomma på fredag.
    Vid lunch tid fick jag fruktansvärt ont, mår illa och blöder MASSOR.

Bara gråter...

• Skrippo

Jag trodde verkligen det värsta, ren fysiskt, var över igår... Men icke....
    Har ännu mer ont idag och blöder massor....
    VET iaf med säkerhet att bebisen är ute nu....

Kram på er alla och lycka till!

• Skrippo

Hej i tråden.

Jag är inte så stakr så jag är dålig på att kommentera era inlägg, förlåt.
    Har iaf ringt alla nödvändiga samtal.
    KOntroll bokad till onsdag för att kontrollera att allt kommit ut som det ska.

Håller tummarna för er alla

KRAM

• Skrippo
    42an skrev 2010-10-18 18:27:05 följande:
    Tack Cotton, vad gullig du är alltid. Började storböla när jag läste ditt fina svar till mig. Är "lätt" labil just nu. Det var en 2-dagars vi fick tillbaks och en 2-dagars i frysen också. Den gången vi misslyckades med färskförsöket innan vi fick sonen så kom mensen innan testdag, så det kanske är ett gott tecken att den inte dykt upp än iallafall. Klamrarm mig fast i halmstrån.....

Sidney: Tack för info, pengarna rullar! Det bidrar onekligen en hel del till pressen i situationen.

Vädur78: Tack snälla!

Läste ett inlägg i en annan tråd för ett tag sen, tänkte försöka återge den:
    Vi som åker i IVF-karusellen är alla på olika ställen i behandlingen, ibland mår vi bra och då försöker vidra  runt karusellen åt alla, ibland mår vi dåligt och behöver få åka med när ni andra drar.
    Lite fin tanke, eller hur? Just nu åker jag! Tack för att ni finns och orkar dra!
    Fint skrivet!
  • Skrippo

PÅ onsdag ska jag på VUL för att kontrollera att allt kommit ut....

Nån som vet hur länge sen efetr ett mf man måste vänta för att få komma igång igen?

Kram

• Skrippo
    Lilla fröet skrev 2010-10-18 20:12:10 följande:
    jösses vad ni skriver tjejer..flera sidor bara i dag, fast det e kul önskar er all lycka till med allt som ska göras

jag ska ta min sista spruta idag, ovitrell, men det slog mig nu precis..måste man ta den på nåt speciellt ställe? Under naveln..men sidan spelar ingen roll eller?

Ush jag e lite nervös nu...gör det verkligen så ont som man säger?
    Jag e extra känslig nertill..fast i tarmarna o man stökar ju omkring i närheten...då jag har ibs, läste att du (kryddan) oxå har det..hur har all denna medicinering o så fungerat för dig? Eftersom min mage e så orolig så  e jag orolig inför plocket, om man verkligen skulle behöva, kan man avbryta då för att uppsöka toalett o sen fortsätta?
    Nä så länge det är under naveln så spelar det ingen roll.
    Men hag har fått väldigt ont av den sprutan, blivit öm och röd och svullen. SÅ tänk på var du sätter den så att inte byxlinningen är precis emot.

Lycka till!

Kram
  • Skrippo

Jag för att ni delar med er av era erfarenheter.
    Vill komma igån med ny FET så snart som möjligt....

• Skrippo
    Hej på er

Kryddan: Va jobbigt med minus! Kram! Givetvis är det jobbigt även om det inte är första. Problemet med att man inte kan bli gravid som andra finns ju alltid där, likaså sorgen. Kram igen

Lillafröet: Håller tummarna för guld ägg!

ego: Har ju varit på VUL idag.
    Allt såg bra ut, ja eller vad man ska säga.
    Bara lite rester kvar samt 8mm slemhinna som måste ut. Men ingen skrapning iaf. Han sa jag borde blöda en vecka till ungefär. Jättekul... Blöder massor så fort jag rör mig. Verkligen underbart.
    Har ganska ont med vilket var lite ovanligt. Men inget farligt så länge man inte har feber.
    Så himla sorligt att se livmodern tom efetrsom där fanns ett fint litet hjärta för vara en vecka sen....
    Känner mig så hima nere och ensam.

Kram
  • Skrippo
    Fylgja skrev 2010-10-20 17:00:02 följande:
    Missade visst det här inlägget - usch så jobbigt det låter, känner med dig! Hoppas veckan går så fort den bara kan gå och att det snart gör mindre ont.

Tror kanske att du menade 34:an ovan? Jag har inte barn sedan tidigare iallafall, om inte en senil katt som tror han är en bebis räknas Flört
    Förlåt om jag blandar ihop...
    Huvudet är inte riktigt med...

KRAm iaf
  • Skrippo
    FruNaftra skrev 2010-10-21 17:26:45 följande:
    Jag vet att jag sa att jag inte skulle hänga här så mycket längre men kunde inte hålla mig utan måste bara få berätta att FET gick bra. Första upptiningsförsöket lyckades. Jag fick Susanne (tror jag hon hette) som läkare och hon var jätteduktig verkligen. Jag blev lite förvånad först när hon kom och presenterade sig för jag trodde det bara fanns 3 läkare på CA. Men tydligen fanns det 1 till   Någon annan som träffat henne?

Kryddan, jättebra att du ska gå och prata med någon.

Släggan, stort grattis!!    Skönt att ÄP är avklarad.
    Grattis!

Håller tummarna stenhårt nu!

KRAM
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19