• Glittran

Carlanderskatöserna del 19

Carlanderskatöserna del 19 För oss som håller till på Carlanderska!

Här kan vi stötta varandra i motgångar och glädjas åt varandras medgångar.
    och prata om allt möjligt inga frågor är dumma frågor för oss här inne.

Nya kämpare är ALLTID välkomna!

Gamla trådar:

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m48635816.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m46453306.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m44331969.html

www.familjeliv.se/Forum-11-261/m42035091.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m38981292.html

www.familjeliv.se/Forum-7-134/m35838235.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-29 22:35
    Carlanderskatösernas listtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m52179200.html

• Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19
  • flybell

De verkar som att jag har plussat, vågar ju inte tro för mkt. Så kanske kanske slipper vi gör inseminering?

• Vädur 78
    Släggan skrev 2010-03-16 08:03:11 följande:
    Vad många som skriver nu, kul! Välkommen ni nya!Igår började jag med Orgalutranen, gillar inte den sprutan. Varför kan de inte fixa så man kan ta den med den smidiga pennan som man har till Puregon???På torsdag har jag VUL för att se om det finns några äggblåsor....känns sådär eftersom jag vad de andra två tillfällena knappt kommit till äggplock pga för få blåsor. Hoppas nu att den ökade dosen ger lite verkan......
    Hålled med den sprutan är inget rolig Konstigt att de inte gör den smidigare...
    Jag tycker den var jättesvår att sticka in i magen.
    Hoppas den ökade dosen ger resultat nu
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • Vädur 78
    flybell skrev 2010-03-16 08:17:55 följande:
    De verkar som att jag har plussat, vågar ju inte tro för mkt. Så kanske kanske slipper vi gör inseminering?
    Grattis{#lang_emotions_flower}
    CARLANDERSKA ÄR BÄST!!!♥♥♥
  • Resande
    Grattis!! 
  • mirakelhopp

Vädur och Fiji - Tack för informationen! Då blir det till att bestämma sig nu då..

• mulan
    GRATTIS!!!!
  • fröke

Nu har man varit och plockat ut sju små ägg och på söndag ska dom in igen. Man hade ju turen att åka på magsjuka samma dag som ÄP inte så roligt kan jag bara tala om. Men men nu har man allt det roliga framför sig. Nu är det dags att börja hålla tummarna.
    Det är så roligt att se att det är så många som har lyckats plussa! Det gör ju att man vågar hoppas lite extra. {#lang_emotions_smile} 

• princess77

Jaha tjejer,då var vårat korta besök på CA över.Inga av våra ägg överlevde långtidsodlingen och vi hade bestämmt sen tidigare att detta skulle vara vårat sista försök...........
    5 långa år,ett missfall och 6 IVFer senare så lägger vi ner hela projektet.
    Vi har redan gått föräldra utbildningen inför adoption och i morgon ringer vi för att starta våran utredning.

Vi blir föräldrar tillslut men inte genom IVF!!!

Önskar er alla lycka till med allt,nu hittar ni mig i adoptionstrådarna i stället!

Många kramar!!!

• Släggan

Princess77: Förstår att det känns bittert. Denna bergochdalbana med IVF e inte å leka med. Det tar på krafter och humör och någonstans måste man bestämma sig att det e sista gången för att kunna gå vidare. Önskar er all lycka med adoption. KRAM

• MIA SD

Jag o min tillhör också Carlanderska och är jättenöjda med allt!
    Vi kommer på remiss ifrån vårat hemsjukhus men det märks ingen skillnad.
    Var i måndags och plockade ut 6 ägg men de ringde i fm och då var bara ETT ägg dugligt..
    Usch har varit så ledsen hela dagen..
    Det är vårat första försök o allt känns bara så läskigt o främmande..
    Måste man gå igenom hela alltet med spray o sprutor för att få nya ägg eller räcker det med sprutorna.. Näsprayen däckade mig ganska rejält..
    Ett ägg  är så besviken på mig själv..

Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19