Carlanderskatöserna del 19
Sushikatten: så ledsen för eran skull! Massa kramar!Lito och hemflyttad: När Göran ringde och sa att ET inte blev av sa han att det inte räknades som ett försök, men när Torbjörn ringde så sa han att det var ett halvt försök.
Vi Hade bestämt oss för att testa IVF i naturlig cykel eftersom T har pratat om detta flera gånger, men nu trodde han inte på det längre utan ville att vi skulle testa detta medlet från Tyskland för nu hade de det hemma och då kan jag tycka att de skulle bett oss vänta med förra behandlingen, hade ju inte gjort så mycket att vänta 4 veckor till.
Ska vi testa detta så måste vi betala 10000 kr till.
Sen frågade sambon(jag var inte hemma när han ringde för han ringde inte tiden som var sagt) varför de inte satte tillbaka dag 2 istället och då säger han att det inte såg bra ut då heller att det var för mycket fragmentering.... men BM som ringde till oss dag 2 sa att de var 5 celliga och såg jättefina ut. Vi frågade ändå en extra gång eftersom de inte var 4 celliga men då sa hon att det beror på när de kollar på dem och inget som säger att det är sämre..... så vem av dem ljuger för oss?
Det här medlet från Tyskland har ju aldrig testats på CA ja inte i Sverige alls så jag vet inte om sånt kan påverka när de inte är vana och hantera detta på labbet om det spelar roll eller inte......... vill inte lägga pengar på att vara deras försökskanin
Skulle behöva ringa och ställa fler frågor men har ingen lust att kontakta dem
Förlåt om jag är negativ Är ju inte CAs fel att jag har dåliga ägg
Kram