Carlanderskatöserna del 19
Har fått det de senaste två försöken.
Min distansläkare ringde nu när jag var på Öppna förskolan med sonen så kunde inte riktigt fråga så mycket som jag ville
De vill kolla sköldkörteln, antikroppar, prolaktin och äggreserven. Äggreserven(AMH) tog några veckor att få svar på men de andra proverna skulle gå på någon dag.... så kan väl bara lägga ner att jag kan starta i oktober
Kunde de inte tagit dessa prover i april när vi ändå skulle vänta till aug..... att mina ägg är dåliga är ju ingen nyheten det har ju varit dåligt resultat sen IVF nr 1
Sen verkar det ju att även om man får ett dålig resultat på AMH så är det ju många som fått göra IVF på CA i alla fall.
Det är så himla fram och tillbaka hela tiden, blir tokig på detta. Margareta sa i april att vi inte fick göra mer IVF, 5 dagar senare ringer Torbjörn och säger att vi absolut inte ska ge upp.....och det sa han ju i fredags med.... sen ringer distans läkaren och då låter det annorlunda igen lät det som.....
Sökte lite om AMH och i första tråden jag hittar så har en lyckats som hade 0,267 och en med 0,006( man ska helst ha över 0,5) Sen vet jag ju 3 st som har lyckats på CA som haft under 0,5
Hoppas du får ett bra samtal i morgon då med
Hej på er alla som kämpar i tråden.Tittar in för att se hur ni har det. Ser att sedan jag fick mina små i februari så har det kommit några till Carlanderska bebisar och det verkar bara en del pluss oxå. Det var roligt att läsa... Jättegrattis till er och massor av kramar och hopp om fler pluss för alla som kämpar på.