Carlanderskatöserna del 19
Håller tummarna så för er att sista försöket ska bli ert lyckoförsök, det är ni väl värda!!
Tack för tummar, de hålls för dig med
Majsanna: Håller tummar och tår för dig nu
Har ringt Mayamottagningen idag och meddelat minus, hon frågade om jag ville ha en teletid till läkaren där, men känns lite som det kvittar eftersom det ändå är CA som bestämmer sen. Så ringde dit istället och BM Annica ringde sen upp, hon är bara så himla bra tycker jag Så gullig Hon tyckte vi skulle försöka tänka positivt nu eftersom vi kom till ET med högre dos, hon tyckte även vi ska kolla om försöken i våras ska räknas eftersom vi var emot sänkt dos och Torbjörn sen erkände att det var fel..... så håll tummar för oss så kanske vi har 2 försök kvar
På fredag har vi teletid!
Mannen och jag har pratat med nu ordentligt så det blir fortsättning på CA och kommer köra gång om 4 veckor igen eller vad det blir.
Vet inte hur vi ska göra med akupunkturen, ringde dit i fredags och hon menar på att jag inte har någon stress i kroppen längre så jag inte behöver behandlingar...... men är ju inte för stress jag vill ha det utan för min äggkvalité.... men så himla svårt att förstå och prata med henne på tele för hennes svenska är inte den bästa..... men kanske bara går varananan vecka eller nåt nu istället......
Kram kram till alla