Carlanderskatöserna del 19
Olivia3mars skrev 2011-05-25 15:05:44 följande:
Tack för bra svar och välkomnandet! :) Och toppenhärligt att läsa att det gick så bra för dig loppanlängtan! :)Nu ruvar jag så bra jag bara kan! Det hade blivit en blastocyst som såg finfin ut som vi fick nu, och sedan skulle de odla de andra fyra en dag till för att se om någon kunde duga till frysning. Vad jag förstod så var det ingen av dem som dög till det idag.
Läkaren, tror hon hette Susanne, sa inte så mycket. Jag hade hoppats på att få mer detaljer kring hur bra de olika embryona faktiskt var, men hon sa inte mycket alls. Så jag vet lixom inte hur bra det här som vi fick egentligen är. Om det var ett tipptopp eller om det enbart såg "tillräckligt" bra ut. Ja, jag veeet... jag grubblar alldeles för mycket :) Nu är det iaf tokspännande och jag hoppas såååå att det här blir en underbar lite människa nån gång i februari! :)
Kram!
PS ni är fantastiska som kämpar på allesammans! Ibland kan jag bli lite sur över folk som verkar ta barn så för givet. Särskilt när jag ser föräldrar gå och röka bredvid sina barn. Då får jag lust att säga att de minsann ska vara tacksamma för att de har barn och behandla barnen så bra de bara kan!