Carlanderskatöserna del 19
Ja. Jag förknippade ju blödningar med missfall då jag har 3 st. Men det är inte alltid så fick jag bekräftat!
Det var väl för att jag precis börjat njuta ordentligt av mitt + och inskrivningen i en gravid-tråd som jag började blöda idag.... Livet är verkligen för jävligt!! Kom lite brunare flytning än den beiga idag vid lunch. När jag duschade fick jag ut ägglossningssekretliknande slem med röda blodstrimmor i. Och efter det har jag blött när jag torkat mig. Nu har jag kunnat samla mig lite och hulkar inte av tårar längre...... Ringde KK och gynnmott. och de sa att det är jääääääättevanligt med blödningar och att jag inte behövde oroa mig aaaaalls. De ville jag skulle boka tid för häslosamtal. Då la jag på! Gick upp till min distansläkare och fick prata med barnmorskan där och då bröt jag ihop igen... Hon sa att jag nog skulle räkna med ett MF iom blödningarna och grav.längden.
Så nu sitter jag här med blödningar och molvärk och väntar på mer blod.....
Ska gå på VUL på måndag ändå som planerat och se hur det ser ut!
Lito: Måste erkänna att du ger mig mer hopp än vad jag hade kunnat ana....... Tänk så kan det bli så??? STORT grattis till er!!!! Måste kännas underbart!! Blödde du verkligen färskt blod??? Märkte du att blodet var lite slemmigt nångång? Eller var det bara klarrött som näsblod ungefär? 1000 frågor till dig nu känns det som.......
Sissan: Välkommen hit Lycka till!