Carlanderskatöserna del 19
Grattis vad underbart Härligt med några till frysen oxå Vad ändrade de på i behandlingen??? Jättemånga som fått bättre resultat ju när de bytt från RMC till CA... Nu hoppas vi på ett fint plus snart!!! Kram kram
Tack Vädur! Det gick väl ganska bra idag. Det blev 11 ägg. Har haft 15 de två senaste gångerna, så blev liiite besvikna. Men vet ju att 11 ägg är jättebra. Nu gick alltså ett ägg till nedfrysning, för att sen tinas upp igen efter tre timmar och bli spermie-injicerad tillsammans med de andra. ET på lördag, om allt går som det ska. Ganska ont i magen idag efter plockningen. Har inte haft så mycket problem med det förut. Konstigt, när det var färre ägg...
mmiaa: grattis till fin blastocyst och dessutom till frysen! Toppen!
Vädur: jag måste nog hålla med Loppan om att det inte har betydelse för mig vem som gör plockningen. Förra gången hade jag, som sagt, inte ett dugg ont och det var Margaretha då också. Det beror säkert lite på paceringen på äggblåsorna osv. Såg på skärmen att hon hade lite svårt att komma åt några blåsor, så det kanske är därför jag har ont.
CA har inte ringt idag, så det måste ju finnas mer än fem befruktade idag alltså. Men ingen aning om hur många. Vet inte om jag ska ringa och fråga, eller vi får se på lördag helt enkelt.
Loppan: ja, det blir ET på lördag, om inget oförutsett händer innan dess. Vilken superhärlig bild ni fick av er dotter! Helt fantastiskt! Har ni börjat fundera på namn, nu när ni vet att det är en tjej? Hur långt gången är du nu? När är bf?