Inlägg från: Happiness |Visa alla inlägg
  • Happiness

Carlanderskatöserna del 19

sydney skrev 2010-06-04 10:14:15 följande:
    Happiness: STORT GRATTIS säger jag! Det var tydliga pluss ju! Nu är du så nära testdag så du kan lita på det!  
    Vad du är gullig! 10000 tack vännen!

Det jag är orolig för är vad som händer när man stoppar med proggisarna...bara inte allt rinner ut då liksom. Hugaligen!
  • Happiness
    sydney skrev 2010-06-04 10:22:45 följande:
    Happiness: nu ringde sköterskan. Jag ska höja från 150 till 225 from ikväll. Nytt VUL på måndag blir det.... Då måste det ha hänt lite mer! Hur många ägg plockades du på, hur många blåsor hade du på VUL innan ÄP?
    Ja men detta är ju kanon...du ser om du läser mitt inlägg innan så ser du hur jag tänker. På månad kommer dina ägg minst ligga på 16 mm. Så du behöver INTE oroa dig. Jag lovar

Jag fick ut 5 ägg. Hade 7 blåsor på sista VUL...men det är ju inte alla blåsor som innehåller ägg. Oss en normal kvinna hoppar ÄL över 1-2 gånger/år. För min del så påverkade min ålder mycket. Jag var glad för det jag fick, men du är yngre och har säkert en stor äggreserv.

Det jag blev ledsen för att 3 befruktades men ingen klarade sig till frysen
  • Happiness

Pratade med CA idag. dom gratulerade till plusset . Fick tid till VUL den 23 juni. Skönt att det blir så snart.

Vädur: Hur gjorde dom med ditt Levaxin? Kollar dom det och ev höjer dosen på MVC. Hur tidigt i graviditeten ska man kolla det?

**************VARJE PLUSS RÄKNAS!!!!!*******************
  • Happiness
    Mirakelbarn skrev 2010-06-07 10:36:57 följande:
    Har idag varit på mitt andra vul 10+3 och bebisen lever inte längre. Förkrossad o försvinner nu härifrån. Lycka till alla ni andra!!
    Åh nej detta är fruktansvärt!!!!!!!!! *KRAMAR OM DIG*
    Önskar det var något ja kunde göra....beklagar å det djupaste. Ta hand om varann!
  • Happiness
    cotton skrev 2010-06-07 09:26:02 följande:
    Happiness, jag ska också till CA på UL den 23:e  Jag och Carl ska vara där 14,45...
    Jag kommer hem från Island den 22:e så detta var första datumet jag kunde (just nu önska jag att semestern till Island inte var bokad...)
    Då håller jag tummarna för oss bägge. Jag ska in lite tidigare... Vem ska göra det på dig? Det måste vara ditt första VUL eller? Hur lång tid är det efter du plussade?
  • Happiness
    Lycklig vill ha mer skrev 2010-06-09 08:39:25 följande:
    Åh vad bra. Blev lite orolig att jag kanske missatt något. Hade VUL förra veckan och ska på FET i morgon om min blasto klarar upptiningen.
    Håller tummarna för att allt gör bra imorgon...KRAM!
  • Happiness
    LYCKAN var kort......

Tog ett test idag och strecket var nästan borta. Åkte in till kliniken och dom tog hCG. Det hade sjunkit snabbt till 3. BM sa att blödningen kommer snart kanske om några dagar.

Ett MF till.................VARFÖR? Ser INGET i dimman. Är helt borta. Gråter inte ens. Jag är tom och chockad.
  • Happiness
    Vädur 78 skrev 2010-06-10 19:06:47 följande:
    nej vad tråkigt! lider med dig? hur är ditt TSH
    Milo♥ 20100502
    ingen aning....vad då?
  • Happiness
    Vädur 78 skrev 2010-06-10 19:26:09 följande:
    Är inte TSH bra så kan det ju orsaka tidiga missfall....
    Milo♥ 20100502
    Ja det är sant. Menar du att dom skulle kollat blodet direkt efter jag plussat. Du får förklara lite mer ingående när TSH provet borde tagits.
  • Happiness
    Resande skrev 2010-06-10 19:30:24 följande:
    Happiness- stor kram till dig! Fy vad jobbigt.

Lycklig vill ha mer- grattis till ruvarstatus! Lycka till nu, hoppas du får ett stort fett plus om en vecka eller två.  

Mulan- grattis!! Underbart att allt såg bra ut. Hoppas du kan njuta lite nu.  

Jag kommer ju inte gå på Carlanderska mer men kan inte släppa er andra helt.  
    Har du någon annan plan i bakfickan? Funderar själv på vad nästa drag ska bli. Har ni lagt ner barntillverkningen? KRAm
Svar på tråden Carlanderskatöserna del 19