Carlanderskatöserna del 19
Vem hade du som läkare som bestämde detta?
Upptäckte att jag skrev fel, vi hade ju tolv i frysen. Elva kvar... Då kan man ju som sagt inte klaga.
Snabba ryck! Kul att det händer positiva saker i tråden!
Jag har varit hos distansgyn i går och kollat inför nästa FET. Allt såg bra ut, han hittade en stor cysta bland alla små och bedömde att det skulle ta tre dagar till ÄL, dvs på torsdag, exakt som månaden innan. Ikväll skall jag beställa fler ÄL-tester för säkerhets skull.
Passade på att fråga om bantning. Jag skulle vilja gå ner 3-4 kg men han tyckte inte att jag skall banta på riktigt utan möjligen hålla igen. Skönt på flera sätt...
Kolla, nu känner jag mig så hemma här i tråden att jag tom skaffat mig en profilbild! Ett stort steg för FL-skeptiska mig!
mom70: Jag upphör heller aldrig att förvånas över att man fortsätter hoppas. Hur är man funtad egentligen?
Akita06: Jag jobbar med rörelseapparaten och tyckte det var lite kul att ta en benbit som nick. Tyvärr var både Ulna och Tibia upptagna, annars hade jag tagit dem. Man vill ju inte kalla sig metatarsale 1 liksom...
Fru Naftra: Vad roligt att du får köra direkt! Stort lycka till!
Jag glömde: jag fick LH-omslag idag och har fått tid för FET på tisdag! Hurra! Maken kan följa med om vi ändrar tiden för kisens tandläkarbesök. Känns bättre att bli gravid när maken är med.
Håller tummarna! Det är nog skönast efteråt om man fött på vanligt sätt.
Min distansgyn tyckte inte att man skall använda andra stickor än de som finns på apoteket. Jag har sedan dess beställt CB från billigatester. Använde tidigare billiga stickor från testlagret. Jag tror att de är lika bra men vågar inte chansa nu när det står blastar på spel! Och fyra timmar är det, jag läste på i onsdags när jag lyckades kissa ner hela världen och fick göra om. (På jobbet, fyra timmar senare, med som resultat)