Inlägg från: Ann Lee |Visa alla inlägg
  • Ann Lee

För oss som bakar

Jumbopolly skrev 2012-05-31 21:10:01 följande:

tack ska kolla efter det då =)
    Odense Chokolade Knappar - finns mörk choklad, mjölkchoklad och vit choklad. Står på samma hylla som blockchoklad.
    Säg till i en tråd om du vill komma in på min sida så lägger jag till dig i adressboken!
  • Ann Lee
    Zchimla skrev 2012-06-06 15:53:35 följande:
    Fast jag tar nog lite mandelspån istället för kokos - tror ni det funkar??

Du som gjorde SNICKERSKAKORNA vill du ge dej till känna?? Jag skulle spara receptet men glömde bort det och nu har jag glömt vem av er det va som gjorde dem

Mandelspån låter gott, tror att det blir kalasgott!
    Säg till i en tråd om du vill komma in på min sida så lägger jag till dig i adressboken!
  • Ann Lee
    Mamma till två gullegrisar skrev 2012-06-29 22:20:39 följande:
    Hur ser man om florsocker är gammalt?

Står att den är hållbar till 2013. Har stått i förpackning i skafferi som under vintern kan bli kanka kyligt i. Smakar nog ok men den är klumpig. Små bollar eller hur man ska förklara. Tror ni den e ok? Har bara stått i förpackning utan ngt runt om... 

Den har säkert blivit lite fuktig. Jag skulle nog använda den. Tryck bort klumparna genom en sil så ska det nog gå bra.
  • Ann Lee
    LindaStromqvist skrev 2012-07-01 12:35:22 följande:
    Idag har det blivit en pollykaka :) typ som kladdkaka med polly i
    Pollykaka är ju så gott! Har två på det receptet! Mums!

Har du provat dumlekaka också? Det är som kladdkaka med dumle! också mums! 
Svar på tråden För oss som bakar