För oss som bakar
Tack! minimarshmallowsarna är från en påse som jag hittade på Ica, så det är inget strössel egentligen. Men jag har huuuur mycket strössel som helst så nåt var jag ju tvungen att göra, haha
Tack! minimarshmallowsarna är från en påse som jag hittade på Ica, så det är inget strössel egentligen. Men jag har huuuur mycket strössel som helst så nåt var jag ju tvungen att göra, haha
Maybe, vet inte men risken finns att tårtbilden blir pixlig.
10 jan börjar Hela England bakar på sjuan
Lika delar mörk choklad och färskost blir en god men inte så söt frosting.
Smält choklad såklart, men det förstod du nog
Kolla ÖB! Dom har små springformar
Hanniz, det du bakar ser alltid så härligt ut!
Stina, du får tycka att jag är precis hur sur och gnällig du vill, det rör mig ärligt talat inte ryggen. Det är uppenbarligen väldigt svårt för vissa att låta bli att tjöta i bildtrådar, det märks över hela FL. Bildtrådarna är ju skapade av en anledning, att man vill se bilder, inte läsa en massa prat. Det ska vara här, inte där.
Kunde folk vara hålla sig till dom simpla reglerna skulle ingen behöva bli irriterad, eller "sur och gnällig".
Tycker det är spännande hur ni tjejer i bildtråden kan anse någon vara sur och gnällig för att ni ombeds följa de enkla regler som finns. Det är inte första gången folk (inte bara jag) sagt till om detta, förstår ärligt talat inte vad problemet är med att det finns två trådar.
Jag kan inte länka via appen och jag tror dessutom länken finns i trådstarten. Mer borde inte behövas när tråden dessutom heter som den gör. Och det blir rätt tröttsamt när man skrivit (fler än jag) att det är just en bildtråd, typ hundra gånger och folk ändå fortsätter.
Att läsa in gnäll och surhet i en skriven text, och dessutom få det till att "jag måste minsann vara en sur och gnällig person" av ett inlägg är provocerande. En personlighetsanalys från personer som aldrig tidigare pratat med mig ens tackar jag nej till.