30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3
Inte ens en dag fick jag bara känna glädje. I går kom blod och det fortsätter idag, inte färskt dock. Jag tror snart inte att jag orkar mer. Har tagit ledigt från jobbet
Inte ens en dag fick jag bara känna glädje. I går kom blod och det fortsätter idag, inte färskt dock. Jag tror snart inte att jag orkar mer. Har tagit ledigt från jobbet
Inget mer blod men testet i morse hade inte blivit starkare kanske lite svagare snarare. Önskar att jag inte hade tagit det, känns som om det krävs ett stort mirakel för att det ska vara något på måndag.
Det gick så där. Vi fick se en hinnsäck och ett foster men de är båda för små för den vecka jag borde vara i enligt senaste mens. Förhoppningsvis skedde befruktningen senare, det skulle stämma bra med mitt låga hcg men risken är ju rätt stor att det slutat växa med. Ska tillbaka den 28:e. Ni kan väl hålla en tumme.
Jobbigt med julkorten. Ibland tänker folk inte riktigt efter.
Kramar till alla
Tack för tummarna men det gick inte denna gång heller.
Tack.
Det känns hopplöst. Vår läkare tror att ivf ska vara lösningen, att kunna välja ut ägg som delar sig och ser friska ut. Jag är skeptisk, men är villig att ge det en sista chans.
Vi har redan nått botten så det kan inte bli värre.
Grattis Saftochbulle!
Jag håller tummarna att det är er tur nu.
Det nya året har inte börjat bra. Sitter på KK nu då förra veckans cytotecbehandling endast resulterade i jävligt onda sammandragningar men ingen abort.
Vill verkligen att detta ska få ett slut nu.
Pimpinellan, har ni hört ngt?
Tack alla.
Lite tur i oturen, kroppen verkar ta hand om resterna själv. Vul igår visade att hinnsäcken krympt så antagligen kommer inget att hända utan om det finns kvar rester sen så kommer det nog ut med nästa mens.
Så nu är det bara att vänta igen och det är vi ju experter på.
Jag hoppas på positivt svar Pimpinellan. Ta tjuren vid hornen!
Lilla M, jag hoppas innerligt att du har fel och att det är en liten egen solskenshistoria som du bär på.
Hej Pimpinellan,
Jag är är här, även om jag ligger lågt och inte är in lika ofta.
Hur går det? Jag hoppas!
SoB, roligt att höra att du kommit till v 11.
Själv ska jag in på återkontroll efter mf idag. Jag förväntar mig att allt är ok och tror eg att det är ett menlöst läkarbesök, men better safe than sorry!
I övrigt väntar jag på att dagarna ska gå så vi slutligen får dra igång med ivf.
Kramar till alla
P, jag är otroligt ledsen för er skull. Jag hoppas ni nu orkar ta tag i ED och att det visar sig vara lösningen för er.
Lilla M, stort grattis! Tummarna hålls för fortsatt lycka
Jo, tyvärr verkar den rätt död. Det är väl visserligen positivt att de flesta har dragit vidare till andra mer lyckliga trådar, men samtidigt känns det vemodigt att denna tråd som varit en källa till styrka ska gå i graven
:(
Hur är det med dig Pimpinellan?
Pimpinellan, jobbigt när kroppen krånglar och när livet i övrigt också är tungt. Hoppas ni får en ljusare vår och kan komma igång med FET el EA.
Jag själv är just nu rätt stabil och känner mig lugn. Vi är mitt uppe i vårt första ivf.
Du har rätt i att två personer inte gör mågon tråd. Har du något tips på någon annan bra mf-tråd med lite mer liv i?