Inlägg från: NinniNinna |Visa alla inlägg
  • NinniNinna

30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3

Mojutten: skit! Låter trevligt med romantisk getaway, man får försöka göra det bästa man kan av ältiden   Flört

Bettan: skönt att du blir ordentligt kollad! Hoppas och tror att det går bra för dig den här gången!!!!
    Själv försöker jag verkligen att inte klaga på värmen, men måste erkänna att jag tycker att det är lite för varmt för att jobba... Ska också ha semester i augusti, men ska ta ut lite strödagar här och där i juli så det ska nog gå bra.

• NinniNinna

Jemema: kul att se dig och att höra att du njuter av sommaren!
    Det där med gravida i ens närhet är ju bara skitjobbigt! Förstår att det måste vara jobbigt att ha någon som är nära... men om du kan så skit i kraven. Jag brukar "fejk-le" tills det kommer av sig själv Flört Stor kram till dig!

Bettan: Håller tummarna för dig i dag! Kikar in i kväll, för att se hur det gått. Kram

• NinniNinna

Bettan: åhhh vad skönt! Grattis!!!!

• NinniNinna

Mojutten: toppen, fortsätt att njuta av sommaren. Låter också bra att ni försöker hitta tillbaka till det roliga och inte alla måsten. Hur har ni lyckats med det hittils? Sambon och jag klarade inte det där särskilt bra alls.... Flört

• NinniNinna

Mojutten: det låter som att ni klarar det här hur bra som helst Skrattande  Tyckte särskilt promenaden i ösregn lät mysig!

Liss: ha det så bra på semestern!

• NinniNinna

Bettan: ja, det hade man ju verkligen kunnat tro Flört Jag känner mig iaf helt avdomnad och ligger mest och slappar på balkongen. Hur är det med dig?

Såg det ni skrev om i andra 30+ tråden. Först; grattis till att ni får hem lillkillen snart! Låter helt underbart!

Och sen det andra... jag är faktiskt rädd att det här tråden kommer att dö ut också. Den ligger så dåligt till att jag inte tror att man hittar den. Jag skulle ju definitivt inte ha hittat den iaf när jag gick in på FL första gången och letade efter fler som drabbats av mf/ma. Tråkigt!

• NinniNinna

God morgon tråden

Mojutten: härligt att semestern närmar sig! ...och grattis i förskott, håller tummarna för en lämplig present Flört

• NinniNinna

TT: vad skönt att se dig igen! Jag har verkligen tänkt på dig och undrat hur det är med dig. Jag pausade också ett tag och det kändes bra. Skönt att du mår lite bättre nu!

Mojutten: ja, det är bra. Jag jobbar fortfarande men tar ut lite strödagar här och där och det känns väldigt lyxigt.

Bettan: då är det i dag  lillkillen kommer! Du får titta in sen och berätta hur det går! 

• NinniNinna

TT: det låter som ett jättetrevligt bröllop! Vad kul att ni har något riktigt roligt att planera och se fram emot tillsammans. Förstår precis det du pratar om med pliktsex osv. Min lust är fullständigt död, men vi har pratat öppet om det och kommit fram till att det är något vi ska jobba på när hela den här processen är slut (hur den än slutar...).
    Ja, jag plussade efter inseminationen och är nu gravid, men har ännu inte ens passerat min vanligaste mf-vecka, så det är bara att vänta och se hur det går....
    Du nämnde något om adoption. Hur har det gått för er med det? Jag har sakta men säkert börjat bli allt mer positiv till det. Nu kan jag komma på mig själv med att titta på "adoptionsfamiljer" och känna en liten längtan till det. Sambon är inte riktigt med på spåret ännu, men vi ska ha en riktig diskussion om det snart hoppas jag.

Icka och Bettan: känner igen det där med att inte våga ha sex. Nu har jag ju ingen lust, så det är inget problem, men även om jag hade det hade jag inte vågat ha sex innan de värsta mf-veckorna är över. 

Icka: då får man väl säga grattis till dig, eller vad säger man till någon som ska gifta sig FlörtSkrattande Låter härligt med smekmånad i Thailand!

Eftersom TT är tillbaka, så vill jag skicka en till hälsning till Cali. Jag tänker på dig. Kom tillbaka när du orkar och vill! Kram

• NinniNinna

Mojutten: Skickar en stor kram till dig! ...och en önskan om att du får en riktigt härlig föelsedag och  semester Solig

Svar på tråden 30+ med upprepade ma/mf som kämpar med första barnet del 3