TT: det låter som ett jättetrevligt bröllop! Vad kul att ni har något riktigt roligt att planera och se fram emot tillsammans. Förstår precis det du pratar om med pliktsex osv. Min lust är fullständigt död, men vi har pratat öppet om det och kommit fram till att det är något vi ska jobba på när hela den här processen är slut (hur den än slutar...).
Ja, jag plussade efter inseminationen och är nu gravid, men har ännu inte ens passerat min vanligaste mf-vecka, så det är bara att vänta och se hur det går....
Du nämnde något om adoption. Hur har det gått för er med det? Jag har sakta men säkert börjat bli allt mer positiv till det. Nu kan jag komma på mig själv med att titta på "adoptionsfamiljer" och känna en liten längtan till det. Sambon är inte riktigt med på spåret ännu, men vi ska ha en riktig diskussion om det snart hoppas jag.
Icka och Bettan: känner igen det där med att inte våga ha sex. Nu har jag ju ingen lust, så det är inget problem, men även om jag hade det hade jag inte vågat ha sex innan de värsta mf-veckorna är över.
Icka: då får man väl säga grattis till dig, eller vad säger man till någon som ska gifta sig Låter härligt med smekmånad i Thailand!
Eftersom TT är tillbaka, så vill jag skicka en till hälsning till Cali. Jag tänker på dig. Kom tillbaka när du orkar och vill! Kram