Inlägg från: Lilla Fjun
|
-
-
E är också väldigt kramig och pussig med sin nalle. Han har fått en liten sulky så den kör han runt med för jämnan.
-
E säger mest enstaka ord fortfarande men det kommer väl...
-
-
-
10 september, så länge kvar...MiaMarias skrev 2010-05-10 21:27:12 följande:Härligt =) när var bebisen beräknad nu igen?*************Idag fick jag reda på att en av Gabriels föräldragruppskompisar fick en liten lillebror i slutet på april, 3 veckor tidig. Blir bjuden dit i sommar, det ska bli roligt.Nu har sambon åkt iväg, så nu är vi ensamma hemma fram till lördag.
-
Jag mår jättebra än så länge men magen är definitivt större denna gången än med E men så är det kanske för alla?JLS skrev 2010-05-21 15:12:21 följande:Hallå tråden Det var inte igår! Hoppas att ni alla har det bra i sommarvärmen!Hur går det för dig MCH? Mår du bra?Vet ni könet? Någon annan som väntar syskon?Här är allt toppen. Linn blir två månader på lördag och hon växer på som bara tusan, en liten knubbis är hon Hon jollrar nu och ger svarsleende och är verkligen en superlätt bebis att ha att göra med då hon inte skriker särskilt mkt och är nöjd för det mesta. Amningen funkar jättebra och ja allt flyter på bra med Julia också. Har min sambo hemma fram till mitten av juni så vi har jättemysiga dagar här hemma, bygger staket för fullt och bara familjemyser:)Vi ska ge dockvagn som 2-årspresent och något annat som vi inte kommit på, kommer inte köpa en massa grejer då Julia får av släkt och vänner och då det lätt blir för mkt saker. Så istället ska vi sätta in en slant på hennes konto Då det är midsommarhelg då Julia fyller år ska vi fira henne i början av juli istället, hoppas på bra väder!
Vi ska kolla kön 11 juni -
Grattis Elliott!
-
Hemma från Barcelona igen
Vi har haft det jättemysigt och fint väder
Allt gick bra med att flyga och så -
Grattis!