Inlägg från: Lilla Fjun |Visa alla inlägg
  • Lilla Fjun

Jag blev värksvag i krystningsskedet så de fick ta sugklocka för att få ut E. Hoppas att det går bättre att krysta nästa gång!

• Lilla Fjun
    JLS skrev 2010-04-03 13:50:44 följande:
    Hallå tjejer:)Här kommer en bild på vår Linn, fler finns i galleriet Nu ska jag läsa igen lite här!
    Helt otroligt att det är en sådan liten sötis som bara ploppar ut ut magen
  • Lilla Fjun

EnSanna: Vad säger Julia om lillasyster? Får ni till det med rutinerna eller är allt bara kaos så här i början?

• Lilla Fjun

RUL idag och det gick bra
    V 17+3 idag och BF tillbaka där vi började på 10 sept.

Vi vill gärna veta om det blir en pojk eller flicka men här i GBG säger de inte på RUL. Stirrade som en galning efter en snopp när de mätte lårbenet men kunde inte se något

BM sa konsekvent "den" under hela undersökningen men på slutet så fick vi vänta jättelänge för att bebisen skulle lägga sig rätt så hon kunde kolla hur navelsträngen gick in. När den tillslut vände sig rätt sa hon "så nu vände han sig rätt" Tror ni att det var en slump att hon råkade säga "han" eller tror ni hon försa sig ??

• Lilla Fjun

Ja, det är säkert så att säger man något så säger man han det tror jag oxå. Det är ju bara att man spekulerar lite. Vi ska göra köns-UL om några veckor. Det gjorde vi sist med

• Lilla Fjun
    Tjej 83 skrev 2010-04-06 20:29:23 följande:
    men ni fuskar ju  ja ville de med Anton men Richard vägra! så ja fick inte..  så de vart överraskning med båda..  :)se om ni får en liten tjej denna gången då?
    Det bli bra vilket som För Eriks del är klart att det skulle vara roligare med en lillebror än en lillasyster när de blir så jämna i ålder. För egen del blir jag glad oavsett (fast jag skulle gärna vilja bli mormor en dag och då krävs det ju en liten tjej )
  • Lilla Fjun

Det är nu eller aldrig Vi  ska inte ha fler än två barn. Sambon vägrar, han ville helst bara ha ett, tyckte att två är ok men under inga omständigheter tre. Funkar för mig med

• Lilla Fjun
    Apple Pie skrev 2010-04-06 21:44:45 följande:
    Jag tror att hon försa sig, vi gjorde RUL, och sa att vi inte ville veta..mot slutet så sa hon ''så ja, allt var normalt med henne...paus paus paus, eller ja honom'' det var en flicka! Men ja vi får väl se ;) Ensanna: Kul att läsa din lilla berättelse Julia och Karla och Linn och Tara är ju lika gamla! Idag var första dagen med alla tre och det gick bra, fast jag och Tara håller på att bli förkylda, min man och Karla har precis varit sjuka, inte så kul! Trött är jag och hoppas att inte lilla Tara (1 vecka idag) blir sjuk.
    Om hon sa så och rättade sig själv så var det ju rätt uppenbart att hon försa sig.

Vår BM sa "han" men gjorde inte ens en blinkning i fall hon försa sig utan babblade bara vidare som om inget hänt. Jaja vi får väl vänta och se - det är ju bara det att vi är nyfikna
  • Lilla Fjun

E har varit snorig nästan konstant sedan han började på dagis men inte fått öroninflammation tack och lov!! Tröttsamt när näsan ska rinna jämt!

Svar på tråden Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...