Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...
Grattis Apple Pie
Grattis Apple Pie
Jag blev värksvag i krystningsskedet så de fick ta sugklocka för att få ut E. Hoppas att det går bättre att krysta nästa gång!
EnSanna: Vad säger Julia om lillasyster? Får ni till det med rutinerna eller är allt bara kaos så här i början?
RUL idag och det gick bra
V 17+3 idag och BF tillbaka där vi började på 10 sept.
Vi vill gärna veta om det blir en pojk eller flicka men här i GBG säger de inte på RUL. Stirrade som en galning efter en snopp när de mätte lårbenet men kunde inte se något
BM sa konsekvent "den" under hela undersökningen men på slutet så fick vi vänta jättelänge för att bebisen skulle lägga sig rätt så hon kunde kolla hur navelsträngen gick in. När den tillslut vände sig rätt sa hon "så nu vände han sig rätt" Tror ni att det var en slump att hon råkade säga "han" eller tror ni hon försa sig ??
Ja, det är säkert så att säger man något så säger man han det tror jag oxå. Det är ju bara att man spekulerar lite. Vi ska göra köns-UL om några veckor. Det gjorde vi sist med
Det är nu eller aldrig Vi ska inte ha fler än två barn. Sambon vägrar, han ville helst bara ha ett, tyckte att två är ok men under inga omständigheter tre. Funkar för mig med
E har varit snorig nästan konstant sedan han började på dagis men inte fått öroninflammation tack och lov!! Tröttsamt när näsan ska rinna jämt!