Inlägg från: Lilla Fjun |Visa alla inlägg
  • Lilla Fjun

Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...

JLS skrev 2010-03-17 10:43:56 följande:
    Vad är EC sweden?
    Står för Elimination Comunication. Kan inte konceptet men googla på det så ser du.
  • Lilla Fjun
    JLS skrev 2010-03-18 10:12:12 följande:
    Idag är det MCH:s gissning på 18:e mars som står på spel Även min svärmor har detta datum som gissning.Tror dock inte att det blir något idag heller, har en så stark känsla av att barnet inte föds förrän nästa vecka. Vill helst inte få på lördag då min kompis son fyller år, inte för att det spelar så stor roll egentligen men roligare om det blir någon annan dag ändå Inga som helst känningar, annat än att barnet sjunkit ner ännu mer. Märker det av att jag för första gången på länge plötsligt fått lite midja igen förut buktade det ut mer där
    Skit oxå Jag som verkligen trodde på idag. Hur var det med Julia. Kom hon innan eller efter BF?
  • Lilla Fjun
    JLS skrev 2010-03-21 22:05:08 följande:
    Jag måste säga att självklart vill jag att babyn kommer så fort som möjligt nu men jag är nöjd om den kommer senast nästa söndag så jag slipper igångsättningen. Känner på mig att det kommer ta lång tid om jag blir igångsatt.
    Det bästa är ju om man kommer igång naturligt såklart men en kompis till mig blev igångsatt och bebisen var ute på 1,5 timme så fort kan det gå oxå
  • Lilla Fjun

Tror jag känt bebisen börja sparka idag Så mysigt. Har känt tidigare oxå men då inte varit säker på om det är bebisen eller tarmarna som är i farten....

• Lilla Fjun

V 16 om man räknar från sista mens. V 17 säger tidigt UL. Ska på RUL 6 apr så får väl veta mer säkert då

• Lilla Fjun

Ställde E på vågen ikväll. 10,2 kg! Äntligen har vi passerat 10-kilosstrecket

Svar på tråden Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...