Inlägg från: MiaMarias |Visa alla inlägg
  • MiaMarias

Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...

Idag är vi hemma. Gabriel är hes och rosslig i halsen, så vi tar det lite lugnt idag.

Om ett tag ska vi ta en förmiddagspromenad, så han får lite luft, ringde vårdcentralen och frågade lite.

• MiaMarias

Nu på eftermiddagen fick han feber också, så han blir hemma imorgon med.
    Få se hur han mår imorgon eftermiddag om han slipper febern och om han fortfarande är hes och rosslig.

• MiaMarias

Idag hade vi besök av en av Gabriels dagiskompisar, det var trevligt.
    Sen var det ju tänkt hans tremänningar skulle komma på besök på eftermiddagen, men en hade feber och då är det ju bättre att stanna hemma.

Så nu på eftermiddagen ville jag testa lite, så efter en liten stund på pottan, satte jag bara på honom byxorna och satte mobilen på ringning efter ca 10-15 min, lite hände men det räknar man ju med i början, men han kände sig stolt när det hände där det skulle.

Tror jag ska testa lite varje kväll och mer på helgerna när vi är hemma, lite mjukstart innan semestern då det ska bli mer träning.

Dessutom så gillade Gabriel att inte ha blöja på sig och bara byxor.

• MiaMarias

Imorgon är det dags för jobb igen, och nu får Gabriel komma tillbaka till dagis, de senaste 2 veckorna har han bara varit på dagis 2 dagar.

Få se hur han haft det på dagis imorgon när jag hämtar honom efter denna långa sjukdomsperiod med feber,heshet och rossla.

Svar på tråden Maj/Juni/Juli tråden 2008 del.8...