Phil & Ted syskonvagn del 17
* Funderar också på att beställa från pingpong. Är det exakt samma modell som går att köpa i Sverige? för syskonsitsen är 200 kr dyrare där och då vill jag vara säker på att den passar också om vi köper sitsen härifrån.
Ingår sufletten eller måste man köpa till den ytterligare? Hur ligger den i pris?
*Behövs det en mjuklift i "sovsäcken" för bebisen? Hur länge låg era små i den innan de växte ur?
*Måste man köpa ett singel- och ett dubbel regnskydd? eller räcker det med ett dubbel regnskydd även när man använder "singel-läget"?
Tacksam för svar!
Kan just nu inte rekommendera just PingPong, vi är flera som väntat i flera månader på leverans därifrån. De säger att Phil&Teds har haft slut på vagnar... Oavsett var du beställer, dubbelkolla leveranstiden!!
Dubbelregnskyddet är större bakåt än singel men funkar utmärkt att använda även om man använder vagnen som singelvagn. Om du vill ha ett singelregnskydd kan jag tipsa om tex ett från Axel&Ida el något annat universal, PT:s egna är ganska "styva" och otympliga.
har inte haft nån bebis i pt, så jag är inte bäst på att svara. Men om du har lift så behövs knappast sovsäck, bara ett litet täcke. Det går ju att stänga igen liften. PT:s lift är relativt liten.