Inlägg från: iAnnaMaria |Visa alla inlägg
  • iAnnaMaria

Phil & Ted syskonvagn del 17

babyfia skrev 2010-09-19 09:40:35 följande:
    Nej det finns den inte. Ingen verkar veta riktigt när den kommer in heller. Går att köpa från Tyskland.
    Segt.. Vore ju kul att se den irl först! Saknar ju min fina sport som vi sålde så det får nog bli en ny p&t när nästa bebis kommer i feb!
  • iAnnaMaria

Ni som är experter på det här... När kommer explorer till Sverige?
    Om jag vill köpa den redan nu, vart kan man köpa den? Vågar man beställa från utlandet?
    Vet ni vad priset kommer ligga på?

• iAnnaMaria
    MaMel10 skrev 2010-10-23 09:40:44 följande:
    Jag har den nya explorer Hemma hos mig =) så nöjd beställde den via tyskland =)
    Från vilken sida? Funderar ju också på detta :)
  • iAnnaMaria

Ni som har explorern. Är ni fortfarande nöjda med den?

Var och tittade på den och jag gillar alla saker dom förbättrat sen sporten (typ allt jag var missnöjd med)..

Nackdelen är väl att syskondelen inte går att luta. Men kanske inte gör någon jätte skillnad?

• iAnnaMaria
    mammaveronica77 skrev 2010-12-26 22:57:22 följande:
    Hon är född i mars, så nio månader nu. Hade henne tidigt i syskonsitsen på sporten som vi hade i början av sommaren, hon satt görbra där, blev ju som med babyskyddet. Men så helt plötsligt så bara tokvägrade hon så då sålde vi den och hon åkte vanlig hederlig emmaljunga ett tag. Men nu är hon ju 9 månader och explorern oumbärlig, även om viloläget ännu behövs...

Tyget bak som jag pratar om är något att ha istället för det där genomskinliga plasten som blir så stelt ock klumpigt när man ändå inte har den i fullt liggläge längre, vill ha något heltäckande och mindre tjockt, behöver ju inte vara lika långt heller.

Tror säkert att han kan göra fler adaptrar, bara vi får lite tid över... Mycket nu med jul och bilar som strejkar...
    vad är det för adaptrar? Samma som va till sporten med syskonsitsen bakåtvänd?
  • iAnnaMaria
    zasata skrev 2010-12-28 21:44:46 följande:
    Gäller det alla lufthjul? Aldrig haft problem med det, men blir ju orolig om det är vanligt.
    Så vanligt är det väl inte.. men vet några som har råkat ut för det.. Men det handlar väl bara om att inte pumpa däcken för hårt när det är jätte kallt ute och desamma inne om det är väldigt väldugt varmt i bilen tex på sommaren.. Är däcken redan jätte pumpade då så går dom ju sönder av trycket..
    2,0 eller liknande skall det väl vara i däcken..
  • iAnnaMaria
    Pekino skrev 2011-01-01 09:55:40 följande:
    Lite smått "panik"! Har ingen luft i hjulen på vår Explorer och vår pump  fungerar inte till vagnen
    Vad har ni för pump till eran? Och vart kan vi köpa en bra till ett bra pris??
    det är en bilventilspump du behöver ha.. tex bensinstationens pump :)
  • iAnnaMaria

Är det någon som sytt fotsäck till explorern?

Hur fäster man det? Det finns ju inte tryckknappar som det gjorde på sporten där sufletten satt....

• iAnnaMaria
    Läängtar skrev 2011-01-10 09:41:12 följande:
    När vi var och kollade på Pot vagnarna igår så Fanns det 2 lägen på syskonsitsen på explorern. Snarlikt sportens viloläge som jag lyckades hitta i en av era bildtrådar!
    Va? Hur fungerade det?
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17