Inlägg från: iAnnaMaria |Visa alla inlägg
  • iAnnaMaria
    Fru Allerdahl skrev 2010-03-15 17:06:49 följande:
    HUUUR har du gjort så där? På det sättet jag kommer på så undrar jag hur det blir stadigt
    Jag har köpt adaptrar från en tjej som tagit fram det hos en verkstad. Adaptrarna är precis som de du sätter i när du har syskonsätet ovanpå fast adaptrarna är helt raka så man hakar på syskonsätet vänt mot mig.
    Förståg ni förklaringen? :P..

Inboxa om ni vill ha hennes mail och beställa.. vet inte om hon vill att jag skriver ut den här kanske.
  • iAnnaMaria
    Zvartaliljan skrev 2010-05-07 09:43:25 följande:
    TACK! Snodde sista paret
    Vad var detför något?? Annonsen borta och jag är nyfiken haha :D
  • iAnnaMaria
    bohusbebis skrev 2010-05-12 21:42:05 följande:
    Tror det var iAnnaMaria som gjort, tyckte dock jag såg hennes fina vagn på blocket häromdan  . Jag kollade in den men glömde kopiera, orkar inte söka nu... Babytravelsuffletten - måste man sätta fast den med buntband?? Oflexibelt!!! Nä, nån sån blir det inte. Det ska va lätt å enkelt att variera sig... Chicco Liteway-suffletten gick ursmidigt att bara knäppa på!!
    oj vad jag var omtalad idag då :D

Ja nu är min FINA vagn såld :'(.... Saknar den allt lite men det kändes dumt att ha en så pass dyr vagn hemma då den inte används så mycket mer än som singelvagn. Stora killen vill mest gå och lilla vill inte sitta under.
    Men jag delar gärna med mig av min suflett ändå :P Finns ju beskrivning till hur den är sydd i min blogg.

olimy.blogspot.com.

Men nu är det iaf en annan mamma som är stolt ägare till min fina vagn :) med sufflett och allt ;)
  • iAnnaMaria
    MajMamman08 skrev 2010-07-15 20:55:58 följande:
    Ni som har ståbräda till eran sport! Vad har ni för någon??
    Jag köpte ullareds ståbräda (liknande brios). Den går att sätta på om man vinklar vagnen framåt så man sätter på ståbrädan underifrån om du förstår vad jag menar.
    Sen sitter den suepr bra på!!
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17