Inlägg från: iAnnaMaria |Visa alla inlägg
  • iAnnaMaria
    kalmar brud skrev 2010-02-04 19:38:53 följande:
    Okej du har en röd väska med bild men den sitter ganska högt upp
    Min saddle bag fäster jag mellan de två stängerna fram vid stora sitsen. Där går att pilla emellan ett va banden. Då sitter den högt upp och helt rakt!
  • iAnnaMaria
    kalmar brud skrev 2010-02-05 19:02:36 följande:
    Kan du ta en bild på vagnen när du har väskan?
    Ja det kan jag göra sen :)
  • iAnnaMaria
    Smultronpaj skrev 2010-02-10 21:49:49 följande:
    Aha! Någon rem under fanns inte. Jag försökte kolla efter något. Följer den med eller får man uppfinna själv?
    Uppfinna själv :P... Bara att ta ett skärp och sätta. Super lätt
  • iAnnaMaria
    kalmar brud skrev 2010-02-19 15:38:00 följande:
    PUFFAR för denna frågan... Jag har inte vågat mig på rulltrappa så det skulle vara kul att höra
    Har alltid åkt baklänges med alla mina vagnar. Lättare så tycker jag. Framåt med en trehjuling går ju inte, då tippar ju vagnen åt sidorna!
  • iAnnaMaria
    Chipotle skrev 2010-02-23 10:11:22 följande:
    Måste kolla med er.. Verkar som att sport har mest rymlig syskonsits? Hur långa är era barn(storasyskonet) som sitter/suttit i den? Funderar på om det funkar med en p&t till min dotter som är knappt 90 cm.
    Min pojk var ca 90 när han satt där uppe. Nu sitter den lilla bakom igen :). Det har gått super bra
  • iAnnaMaria
    AnetteGunnarsson skrev 2010-03-08 16:45:52 följande:
    Hur långt fram går "cocconen" fram i vagnen? hittar ingen bild alls med cocconen i! är det någon här som endast använder sin vagn till en bebis som ligger i cocconen eller utan?
    den är lika lång som ryggstödet :)
  • iAnnaMaria

En fråga.. Är base bagen bara för vibe eller passar den även sport?

Vart kan jag köpa den?

Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17