Phil & Ted syskonvagn del 17
Nu har jag ringt runt till lite återförsäljare och det verkar gå att beställa ett kit med två stänkskydd, men ingen hade kläm på vad det kostar. Vill inte beställa utan att få pris först. Nån som vet?
Nu har jag ringt runt till lite återförsäljare och det verkar gå att beställa ett kit med två stänkskydd, men ingen hade kläm på vad det kostar. Vill inte beställa utan att få pris först. Nån som vet?
Har lagt in en bild på svart Skip*Hop på svart Sport taget med mobilkamera i dassigt ljus - i bildtråden. Men Karin86 kanske kan ana sig till hur den sitter fast...
Apropå dynor så sydde jag nyss av en prickig fleecepläd (jysk 25 och en del av ett påslakan med snygga stjärnor (hela påslakanet 149:-, men det räckte till att göra ett juniorpåslakan åxå). Använde inte 2 cm skumgummit från Åhléns (fast jag har det åxå men tyckte det blev väl tjockt) utan Åhléns har ett tunnare också, lade detta dubbelt (fick dock köpa 2 förp, minns inte priset). Svart snedslå som kantband. Blev två snygga dynor, tycker jag.
Såg, efter att jag sytt dem, att hon tipsade att man inte behöver vändsy utan bara lägga delarna som de ska vara, med skumgummit i mitten, och sy ihop det med snedslån. Blir säkert snyggare, för mitt blev lite knöligt... Fast det var krångligt att sy snedslå... Så det kanske går på ett ut i svårighetsgrad om man är som jag en glad amatör...
Jag har förresten BARA hittat skumgummi på Åhléns. Nån som har nåt annat tips, helst på nätet...?