Inlägg från: bohusbebis |Visa alla inlägg
  • bohusbebis

Phil & Ted syskonvagn del 17

Picabo skrev 2010-05-12 16:28:18 följande:
    YES!!! Då har jag äntligen fått ytterligare en anledning att köpa en lite way. Har drömt om den i över två år nu
    Jag blev åxå sugen på att köpa en, ringde lite men de kunde inte svara på vad bara sufletten skulle kosta. Då kan man ju verkligen köpa en helt ny vagn med dubbelt användningsområde s.a.s... Vill ha en röd!
  • bohusbebis
    Katta86 skrev 2010-05-12 15:25:09 följande:
    Jag har ju vart aktiv här från och till men nu måste jag tyvär lämna er.. =( Lilltjejen är alderless för nyfien för att sitta bak och storebror vägrar så vi har nu köpt en babytravel och ska lägga ut P&T:n på blocket..Tyvärr så gick ena ringen på sufletten sönder här om veckan. Ni vet den där metall ringen som man ska sätta runt "pinnen". Haha. Förstår ni? Men jag har sytt täta täta stygn runt så det håller ju ändå. Men tror ni det drar ner priset mycket?Ska sälja vagnen tillsammans med en hangbag och en cloudy suflett. Vet inte riktigt vad man kan ta då.. Det borde ju iallafall väga upp den saknade ringen? Vagnen är ju fin i övrigt!
    Å så trist. Att skiljas en smula alltså... Bävar åxå för den dan då vagnsåkande är över, speciellt med älsklingsPhille. Vad ska man göra då? Skaffa en hobby? Du får kika in här då och då ändå...
    Tycker inte det borde påverka priset, bara man är öppen med det. Det påverkar ju inte funktionen alls, knappt ens synbart om jag förstår rätt. Modell? Årsmodell? Regnskydd?
  • bohusbebis
    Katta86 skrev 2010-05-12 19:06:03 följande:
    Nej funktionen påverkas ju inte! Jag har en svart sport som jag köpte i november 08 så det är den nyaste modellen av Sporten. Det dubbla regnskyddet och myggnätet ingår också så det är ju lite tillbehör iallafall! Tänkte försöka få 4000 för den. Är det rimligt?
    Absolut, begär minst 4500.
  • bohusbebis
    bejbisen skrev 2010-05-12 17:53:35 följande:
    visst va de nån här som gjort egen sufflett? Bild/instruktioner?
    Tror det var iAnnaMaria som gjort, tyckte dock jag såg hennes fina vagn på blocket häromdan  {#lang_emotions_frown}. Jag kollade in den men glömde kopiera, orkar inte söka nu...
    Babytravelsuffletten - måste man sätta fast den med buntband?? Oflexibelt!!! Nä, nån sån blir det inte. Det ska va lätt å enkelt att variera sig... Chicco Liteway-suffletten gick ursmidigt att bara knäppa på!!
  • bohusbebis
    Picabo skrev 2010-05-12 21:08:06 följande:
    Jamenhej va jag var snabb då. Picabo hann före...
  • bohusbebis
    Ms Ms Kanga skrev 2010-05-13 13:54:57 följande:
    Vilket regnskydd använder ni till Sport? Är det bara PTs storm cover double som funkar eller?
    Håller motvilligt med Norgesessan... Originalet ÄR bäst, om än det mest otympliga som uppfunnits. Vind och regn på tvären, då är den oslagbar. Men den tar ju hela varukorgen att släpa med sig (eller halva Base-Bagen och då är den överkomlign). Har ett Axel&Ida som är såååå fint när jag använder vagnen mest som singel (är åxå helslutande med fönsterruta, så vind å regn kommer inte in där heller - men det är väldigt mycket smidigare. OM jag hittar en bra sufflettlösning till baksätet som tål lite regn så kommer Axel&Ida bli förstahandsvalet framöver.
  • bohusbebis
    TRUEHannapanna skrev 2010-05-16 10:28:17 följande:
    ser ut att kunna vara sån som jag har på vagnen, bild finns i galleriet.köpte min svart på babyproffsen
    Din ser ju jättebra ut, m buntband åxå! Ser smidig ut även bakfälld!
Svar på tråden Phil & Ted syskonvagn del 17