Phil & Ted syskonvagn del 17
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Är hon tillräckligt stadig i nacken skulle jag sätta henne i syskonsitsen. Jag resonerar som så att syskonsitsen är i stort sett detsamma som ett babyskydd eller babysitter och däri har man ju de små längre stunder. Ska ni någonstans och hon ska sova jättelänge kan man ju bara bygga om vagnen igen. Min var 4,5 månad men det var jag själv som bytte. Hon fick plats i mjukliften, men det blev vår och varmare så jag bytte av den anledningen.
Ståbräda till Sporten har jag tyvärr ingen koll på för jag har en Vibe
Majmamman: Svarar här istället för i bildtråden. Skrev iof svaret på den frågan för bara någon dag sen men jag kör igen Just den påsen jag har är en gympapåse från Gangstar. Den är i mjukt vanligt trikåtyg så är man lite pysslig av sig så kan man lätt sy en själv.
Jag har haft min Vibe inlämnad 4 gånger om jag inte minns fel, Nu har den, peppar, peppar hållt sig ett tag. Begagnad köpte jag den, hon som hade den innan köpte den i årskiftet 07/08. Jag säger bara lämna in vagnen till någon med kunskap om problemet. Den första butiken fattade/visste ingenting och bytte ut den delen de skulle 2 gånger. Nästa butik (bytte för den första inte kunde hjälpa mig) lämnade jag in den till och den vobblade efter någon månad igen. M som jobbade i butiken ringer P&T och får hjälp då jag vill veta vad det kostar att byta ut hela framhjulet för jag kände att nu får det vara nog. Det visar sig att ringarna kommer/finns i 3 olika storlekar om jag inte fattade fel och de flesta verkar tro att de får 3 likadana (skiljer bara mm). Det ska vara en som är så tajt som möjligt... Lycka till med vobblandet
Jag väntar också.... fortfarande. Kommer garanterat hinna sälja min vagn innan selarna kommer, vad ska jag ha dem till då kan man ju undra? Irriterande är det iallafall!
Jag har åkt rulltrappa med vagnen både upp och ner. Inga problem alls. Dock är det ju lite annorlunda att köra en 3 hjulig vagn upp eftersom man måste åka åt fel håll men det är en vanesak...