Phil & Ted syskonvagn del 17
Fick söka på tråden för att hitta. Har lagt in en länk i bildtråden. Kan inte TS lägga in länken hit i bildtråden med?
Fick söka på tråden för att hitta. Har lagt in en länk i bildtråden. Kan inte TS lägga in länken hit i bildtråden med?
Angående service och inköp av vagnar så verkar de ju inte riktigt kloka från butik till butik.
Jag har lämnat in min Vibe i butik 1 två gånger. Hade fel på vobblande framhjul, trögstyrd vagn och så hade jag ett glapp där man fällde ihop vagnen så sonen klämde fingrarna däri. Servicekillen bytte det han skulle i framhjulet två (!!) gånger utan att vagnen blev bättre. Han smorde även det trögstyrda. Att sonen klämde fingrarna kunde han inte göra något åt alls. Blev sur på den enligt mig urusla servicen så jag vände mig till butik 2.
I butik två påpekade jag precis samma fel som i butik 1. Fick tillbaka en som det kändes helt ny vagn. Han hade bytt ut någon del i framhjulet som gör att den vobblar men satt dit en i helt fel storlek. Smörjt med någon svart kletig oljeliknande sak som inte alls borde vara där. Dessutom drog han åt två skruv i chassit och glappet där sonen klämde sig var borta!
Min vagn är köpt begagnad och därför kan/måste jag betala för servicen själv vilket inte alls stör mig då den brukar landa runt 200 kr. Men till butik 1 återkommer jag inte med mina vagnar det är en sak som är säker!