-
-
Precis!! Lite prioritering här tack Åh, va mysigt de säkert har det just nu - hon är nog så kär att hon inte känner av det onda allt för mycket
-
Låter kämpigt tjejer Men väl värt det förstås, som icka skrev!
-
jo, känslorna är garanterat desamma! däremot var ju jag (säkert individuellt det också) efter vaginal födsel redo att typ gå en sväng på stan direkt efter (rent fysiskt alltså) så på så sätt är det förstås i regel tuffare efter kejsarsnitt.
såg iaf att nån grattat susie på fb för 4 tim sen så allt verkar ha gått bra iaf -
icka: vad beror ditt onda på? är det normalt? finns det nåt de kan göra?
-
Låter inte bra, hoppas de kan göra nåt då!
-
näe, nu är vi sjuka igen bellis och jag är magsjuka, precis när vi blivit friska från förkylningen...och magsjukan!! aaaargghhh nu har vi legat i två veckor förutom en dag då vi kände oss friska och var ute på en liten tur) - är sååååå tråkade allihop!
nu vore det toppen att få lite spännande förlossningsläsning... *hint hint* -
GRATTIS SUSIE!!! Så underbart att lilla Viola äntligen är hos er! Som vi har väntat!! Kejsarsnittet lät läskigt men så mysig D var, låter som han var en stor trygghet. Tror också det blir stor skillnad om man haft en vaginal förlossning innan och sen gör kejsarsnitt, blir ju oundvikligen så att man jämför och det måste ju vara två ganska skilda upplevelser - förstår att du var nervös, jag är glad att allt gick bra även om det var scary just när du låg där. Väntar spänt på fortsättningen, du beskriver ju allt så målande Vill se stumpan också!! PUSS
-
Men åh, söta lilla...så lik sig från ul-bilden!! Vikt och längd? Skriv när du kan, förstår att du har lite annat för dig
-
Fick du hålla henne direkt? Hur upplevde D hela situationen?