Hej alla
Åsa: så skönt att du börjar må bättre! Hur är det med er annars? Trivs i lägenheten? Hur är det med Saga?
Susie: shit, va duktig du är som syr och har dig Ikea älskar jag, åker dit jämt känns det som men mannen har inte riktigt förstått charmen med det så ofta tar jag med mamma lr en kompis.
Vad bråkade ni om? Så himla trist men oftast är det ju skitsaker som utlöser det...
crazyh: så sköööönt med Alexander!! Måste göra stor skillnad och lätta en del på vardagspysslandet. Klart han går snart, måste ju hänga med storebror
Här har det varit lite upp och ner - mannen och jag skavde som fasen på varann ett tag men nu känns det bra igen, undrar vad det beror på det där att man verkar hamna ur fas ibland medans man andra gånger synkar totalt...och utan att det beror på nåt särskilt liksom. Sen tänker jag att när man bor med någon dygnet runt år efter år så är det klart att det inte kan vara bra jämt, skulle det ju inte vara med en kompis heller
Mensvärken från helvetet är här men det är ju skönt att det verkar funka som det ska, kommer den inom några dagar så är det ju en liknande cykel som tidigare. Så knäppt för nu minns jag knappt det jobbiga med att försöka bli gravid varje månad utan tänker mer "va spännande och pirrigt det var att försöka få till det" - galet hur man förtränger saker
Fick en sorglig löneökning det här året, visst är det kommunalt arbete men den enda motiveringen var att "du har mer i lön än många andra"?!? Individuell lönesättning - my ass Började genast tänka att jag ska söka nytt jobb men sen kom jag på att det är ju bättre att behålla min 100% tjänst och gå ner i tid som jag vill göra än att söka ett deltidsjobb och sen inte få gå upp till 100% när jag väl vill det. Så jag biter ihop men kan lova att de kommande åren blir min fokus på familjen och fritiden istället för jobb och "karriär"...
Tror förresten att tjejan kommer krypa snart Hon snurrar och ålar, försöker ställa sig på knä mm - är fantastiskt att se och man måste skratta lite åt hennes frustration ibland
Babbel babbel från mig, får se om ni orkar arbeta er igenom inlägget Håller hur som helst med susie, hoppas inte vår kontakt rinner ut i sanden för jag uppskattar ert sällskap KRAM!