Inlägg från: domenica |Visa alla inlägg
  • domenica

Brudarna babblar vidare 8

Hej alla!

Susie: Fasen, får felmeddelande när jag försöker skicka över korten via mejl Skrikandes Trot att det tar för stor plats, har försökt att skicka i omgångar men det tar världens tid och ändå funkade det inte... *suck*

Så söt "hon" är därinne och underbart att allt såg bra ut - det där med moderkakan har jag också hört att det löser sig av "sig självt" för det mesta, hoppas på det! Så dramatiskt med ert sexäventyr Förvånad Du får väl ta upp det med BM igen om det skulle upprepas, ifall det skulle vara njursten ändå...

Gulliga Jolina, kunde Bella prata skulle hon nog säga likadant om henne Massagen var så uppskattad och mysig, hon jorrade och hade sig. Var dock den enda av bebisarna som börjat rulla runt så hon var ju överallt på filten ett tag medan de andra låg så fint och stilla Drömmer Igår var det dags för vaccination - inte det roligaste vi haft det men det fick gå.

Förresten så tar vi gärna en sväng på stan nån dag om du ska inåt!

Åsa: blev ett tiny love-gym, jättefint men inte det billigaste. 1000 spänn typ men då är det ju lite ljud å grejer - hon verkar gilla det iaf och det är ju huvudsaken. Hon har börjat vilja somna själv de senaste dagarna, inte på mitt bröst längre utan jag kan lägga ner henne trots att hon fortfarande är vaken men så tar det inte lång tid innan hon somnar. Lite ledamt men skönt förstås, går ju åt rätt håll!

Vad var det för bråk med hyresvärden då?

Snart kalas för Saga - jihuu!!

LillaT, Movie, Icka, CrazyH: hur är det med er tjejer? Puss på er!

• domenica

Åsa: hej Skönt att du äntligen får lite sovmorgon, det är du värd! Ca en vecka kvar till kalaset nu väl, så härligt med ettårskalas!

Icka: hur har du det?? Inte långt kvar nu ju, uppdatera oss lite pleeeaaase Tänker på dig och liten!

• domenica

Icka: så mycket underbart du har framför dig!! Tänk att du snart får träffa din lilla tjej för allra första gången

• domenica

Gud, så spännande det är!! Stor kram till Icka och så en till födelsedagsbarnet Saga

• domenica
    Åsa: det låter supermysigt - ett år, det känns stort så jag förstår att det var lite sentimentalt Duktig du är som springer och har dig - heja heja!

Här planeras lite namngivningsceremoni/välkommen till världen-fest för Isabella. Annars får vi besök av en höggravid kollega och hennes 17-månaders tjeja idag, mysigt

Icka: väntar spänt på att höra ifrån dig!
  • domenica
    icka: vilken söting hon är er alice!! tänk, nu är vi alla mammor myskramar på er Hjärta
  • domenica

vet ni..sitter o sneglar lite på planera barn-sidorna Skäms mannen började ju prata om en 2:a redan innan bumbi föddes och skulle gärna sätta igång direkt men jag har sagt att vi kan prata om det efter årsskiftet. det som "hindrar" mig när det gäller syskon - iaf så snart - är att det känns dumt mot henne...har också svårt att greppa att man skulle kunna älska ett barn till lika mkt men det förstår jag ju att man kan *sneglar på dig susie*

ser både fördelar och nackdelar med både att vara ensambarn och ha syskon. sen vet vi ju inte ens om vi skulle kunna lyckas igen. ska vi försöka så vågar jag inte vänta fööör länge eftersom det kan ta tid (som vi alla vet)

äsch, svårt är det - får se om några månader

• domenica

ja det är svårt och tanken på ett till barn skrämmer mig just för att jag vill ge isabella allt hon vill ha och behöver. vore jag 25 och hade lätt för att bli gravid så skulle jag lätt vänta ett par år men alla har ju inte den "lyxen". sen tror jag att det är lättare att tänka sig barn tätt när allt funkar så bra, de senaste veckorna har vi sovit till 10 på förm, hon är sällan ledsen och jag har kanske har känt mig trött vid två-tre tillfällen sen hon föddes och jag känner liksom att allt går så mkt lättare än jag trott...men det kan ju snabbt ändras förstås, hon är ju bara 4 mån och barn har ju sina perioder har jag förstått  men sen finns det ju dom som får tvillingar och får det att funka...

njae, det blir att vänta ett tag men tanken finns där vilket jag nog aldrig trodde - läskigt, svindlande o tokigt!

duktig du är som syr o står i! vi slappar men om några timmar blir det återträff med föräldragruppen

Svar på tråden Brudarna babblar vidare 8