Brudarna babblar vidare 8
Hej alla!
Susie: Fasen, får felmeddelande när jag försöker skicka över korten via mejl Trot att det tar för stor plats, har försökt att skicka i omgångar men det tar världens tid och ändå funkade det inte... *suck*
Så söt "hon" är därinne och underbart att allt såg bra ut - det där med moderkakan har jag också hört att det löser sig av "sig självt" för det mesta, hoppas på det! Så dramatiskt med ert sexäventyr Du får väl ta upp det med BM igen om det skulle upprepas, ifall det skulle vara njursten ändå...
Gulliga Jolina, kunde Bella prata skulle hon nog säga likadant om henne Massagen var så uppskattad och mysig, hon jorrade och hade sig. Var dock den enda av bebisarna som börjat rulla runt så hon var ju överallt på filten ett tag medan de andra låg så fint och stilla Igår var det dags för vaccination - inte det roligaste vi haft det men det fick gå.
Förresten så tar vi gärna en sväng på stan nån dag om du ska inåt!
Åsa: blev ett tiny love-gym, jättefint men inte det billigaste. 1000 spänn typ men då är det ju lite ljud å grejer - hon verkar gilla det iaf och det är ju huvudsaken. Hon har börjat vilja somna själv de senaste dagarna, inte på mitt bröst längre utan jag kan lägga ner henne trots att hon fortfarande är vaken men så tar det inte lång tid innan hon somnar. Lite ledamt men skönt förstås, går ju åt rätt håll!
Vad var det för bråk med hyresvärden då?
Snart kalas för Saga - jihuu!!
LillaT, Movie, Icka, CrazyH: hur är det med er tjejer? Puss på er!