Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Hej tjejer,
Macpau: Se nu fram emot bröllopet ordentligt. Tycker det är superhäftigt att ni ska gifta er. Det vill man självklart göra men vi har svårt att bestämma oss för något när man är inne i IVF cirkusen och det känns som allt kretsar kring det. Spännande med spraystart också. Börjar du på dag 21??
FrkSommar: Hoppas att dit återförande gick toppenbra!
Tarda: Håller tummarna för dig. När har du testdag?
Vitsippa: Grattis till ruvningen och bra resultat!!
Själv har jag varit på VUL idag. Kändes nästan länge sedan nu, 5:e maj var förra gången. Ha ha konstigt hur man vänjer sig att hoppa upp i gynstolen. Det såg bra ut, har en blåsa på 14 mm och han trodde att jag skulle få ÄL om 4-5 dagar. Själv tror jag mer på 7 dagar men vi får väl se. Testar med stickor nu och ska höra av mig när jag får utslag. Om allt går som det ska verkar det i alla fall som det blir FET nästa vecka.
Macpau! Vilken toppenhelg ni verkar pricka in. Håller tummarna för att det superfina vädret håller i sig. Ha en underbar dag i morgon!!
Nu är jag inbokad för FET på torsdag nästa vecka. Håll alla tummar och tår att min lilla blastocyst fixar upptiningen.
Ja det gick bra idag! Känns så skönt. Blastocysten tinade fint och fortsatte att dela sig bra. Så nu är jag äntligen ruvare. 50/50 chans sa min läkare och det känns helt ok.