Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Hej hej!
jag gissar också:
Gissa Kissies bebis
Tarda: 14 augusti, flicka, 3395 g, 50 cm
Liffan: 9 augusti, pojke, 2950 g, 51 cm
idag har det blivit bad på klippor, så svalkande och skönt!!
Hej hej!
jag gissar också:
Gissa Kissies bebis
Tarda: 14 augusti, flicka, 3395 g, 50 cm
Liffan: 9 augusti, pojke, 2950 g, 51 cm
idag har det blivit bad på klippor, så svalkande och skönt!!
för övrigt så tycker familjeliv att jag inte längre är gravid - det blev inga 100,6 procent av graviditeten har passerat eller peppande hejarop till en överburen kvinna. känner mig lite snuvad på priset ...
Lika nyfiken som Miss Star och kollade genast in magen! hmm... svårt att avgöra men jag håller fast vid tidigare gissning. jättefint kort!
Ja du Miss Star, än så länge ser det inte bra ut för dig . tänkte försöka plocka lite svamp, får se om det får fart på det hela...
ha en finfin dag!
Godkväll!
Kissie: inga känningar alls. du då?
det blev ingen svampplockning idag. istället ett besök på aeroseum och lite bad. aeroseum var så svalt och skönt! helt klart att rekommendera en höggravid kvinna i tryckande värme. nu har vi gått igenom alla förlossningsförberedande papper så nu är vi verkligen redo. fritt fram att köra igång i natt om ni frågar mig...
godnatt på er!
Sorry Miss Star, ser tyvärr ut som att ditt datum blev slaget men jag hoppas på dig vad gäller vikt iaf! de förlossningsförberedande papprerna är sådant vi fick på FUB och profylaxen, lite massagetekniker och sånt. det var ju ett tag sedan man gick det där... Fint av J att oroa sig. C har visserligen oroat sig lite för mina och bebisens grejer men sina egna saker har han ännu inte fått tummen ur att packa, även om han har konstaterat att han kanske borde göra det ett antal gånger.
Macpau: underbart med I-phone! får ta tag i det där jag med... hoppas allt är bra med er!!
tarda: tack för lyckosparken (även om jag vet att det är mest för syns skull eftersom du hoppas på morgondagen )!
idag har vi varit hos bm. jag har haft samma SF-mått tre mätningar i rad nu så på tisdag blir det UL på Östra. känns skönt att de håller koll. hade tänkt att fråga om hinnsvepning eller iaf en koll av tappen men jag kunde inte. jag känner mig inte så orolig och inte så trött och tung och less att jag kan motivera specialgrejer. men skönt iaf med UL!
hoppas ni har det finfint!!
Miss Star: ha en riktigt bra sista arbetsdag!!
Godkväll!
Kul att se dig Jursiten, och skönt att allt är bra med både dig och magen! vet inte vad det blir för kön så gissa fritt bara!
Tänkte själv försöka mig på en gissning (nåt ska man ju roa sig med):
Gissa Liffans bebis
Miss Star: 3 augusti, pojke, 3 456 gr och 51 cm
Macpau: 4 augusti, pojke, 3750 gram
Tarda: 5 augusti, pojke, 4065 g och 53 cm.
Kissie: 8 augusti, pojke, 4395 gr, 52 cm
Juristen: 10 aug, tjej (eller har jag missat att det är klart att det är en kille???), 3987 g och 51 cm.
Liffan: 12 augusti, tjej, 3890, 52 cm
Miss Star: nu är det några lediga veckor som väntar! tyckte också att det kändes som semester först men nu känns jobbet väldigt avlägset. det är skönt!