Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Heja heja Miss Star!
Måste rösta fort innan hon föder! Skriver från min telefon igen så om nån vänlig själ kan klistra in mitt (igen).
22 augusti, pojke, 50cm och 3650 gram
Heja heja Miss Star!
Måste rösta fort innan hon föder! Skriver från min telefon igen så om nån vänlig själ kan klistra in mitt (igen).
22 augusti, pojke, 50cm och 3650 gram
Morgon!
Miss Star- hur mås det? Spännande...tänk om det blir en liten flicka till
Juristen- hoppas du sussar sött nu på dagen istället då. Sen kanske du inte får vila så mkt i början!
Liffan- vad väger lillan nu då? Informera oss så fort ni har bestämt er för ett namn! Här är man nyfiken serru..
Kram på er allihopa! Igår kom ikeakatalogen, så nu är F. där och inhandlar lite nya möbler åt oss .
Liffan- gött att du får lite pengar! Alltid nåt.
Miss Star- åh va spännande!! Håller timmarna att allt går snabbt o smidigt nu.
Kram på er allihopa.
Åh grattis miss Star!! Och en tjej till, det är ju helt galet!!! Vill höra allt asap kram!
Tarda- åh ja, kan vi inte göra det?? Det skulle vara så kul! När alla bebisarna är i hamn så röstar jag för ett gruppkort till SU!
Alma är superfint! Kram
Vad gör du imorgon Liffan? Jag o Isabelle skulle kunna hälsa på en sväng! Hör av dig om det passar att vi kommer förbi på förmiddagen.
Tarda- vad heter det märket som du har på din bärsjal? Min lillasyster undrar.
Kissie- håller med om det där med
Att ett träningsschema behövs, snacka om att kroppen tar stryk av alla lyft.
Kram på er allihopa!
Tarda- jag menar den som du hade med hem till mig som jag provade...den med stöd på höftena.
Tackar
Liffan- jag är eventuellt uppbokad på onsdag och kan ej torsdag. Vi kan väl kolla imorgon förmiddag!
Kram på er allihopa.