• Macpau

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Tack Miss Star! Vi kan tyvärr inte på fredag, men hoppas på den 18e.

Jag är inte riktigt uppdaterad om vad som hände efter att di kom hem Liffan- mår di bra nu eller är det en viss återhämtningsperiod nu?

Kram allihopa!

• Macpau

hej hej,

Vi kan också den 18!! Äntligen.

18/12
    Juristen med man
    Liffan med man
    Miss Star + sambo
    Tarda med man
    Vitsippa + sambo
    Macpau med man

kram o trevlig helg

• Macpau

Jättevälkommen Seeerena! En tjej till alltså

Usch för mjölkstockning Tarda!! Minns fortfarande hur ont det kunde göra. Jag vill inte heller jobba! Trivs alldeles underbart med att vara hemma. Hur länge ska du/ ni andra tjejer vara hemma? Ja har förlängt mitt lite till... Så nu blir det att börja jobba direkt efter sommaren, när I. Börjar förskola halvtid. Kram allihopa ock trevlig helg

• Macpau

Lvhm- åh vad ledsen jag är för din skull . Jag vet precis hur ledsen man blir. Exakt samma sak hände mig i vecka 11,nästan.Massa kramar till dig

• Macpau

Lvhm- glömde tillägga; vi är ett par tjejer som har varit med om mf/ma och även om du har drabbats så många gånger ( jätteledsen för er skull) så finns vi här om du vill prata... Kram

• Macpau

Liffan- wow, det måste vara spetsad mjölk du kör med . Lilla I. Väger nästan 7,5kg nu och är 69cm lång.

Tarda- visst ska det bli jättekul att se männen i action. Undrar hur de kommer att påbörja sina konversationer. Kan se det framför mig:" jaaaa, vad tycktes om det där mysiga herrummet på SU?"

Miss Star- härligt att vattnet är ok nu. Man tar ju allt sånt för givet. Vi är allt bra bortskämda.

Seerena- välkommen!(igen) till tjejklubben. Helt otroligt!

• Macpau

Just ja- vi har bestämt oss att köra igång med ny Ivf till våren. Nu är det sagt! Vi har tyvärr inte lyxen att vänta. Var och tog prover (äggreserv) och läkaren rådde oss starkt att genast sätta igång för min äggreserv är mkt låg. Han gav oss faktiskt rätt taskiga odds- så taskiga att vi inte ens rekommenderas att köpa tre pack... Men det visste vi redan. Vi håller tummarna och kör på ändå. Kram på er.

• Macpau

Tack för idag Juristen! Vilken fest du hade ställt till med .

Jättekul att träffa er alla igen. Stor kram och god jul.

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?