Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Liffan- vilken underbar afternoon tea du kade dukat upp! Superdupergott och trevligt .
Jätteroligt att träffa er igen! Lilla Säva var helt underbar
Massa kramar,
Macpau
Liffan- vilken underbar afternoon tea du kade dukat upp! Superdupergott och trevligt .
Jätteroligt att träffa er igen! Lilla Säva var helt underbar
Massa kramar,
Macpau
Hej tjejer,
Ska läsa ikapp lite till helgen, men vill bara ge dig en stor kram Liffan & att jag håller tummarna för dig! det äe säkert ingenting men man blir ju så orolig ändå... stor kram
Nu går jag på mammaledighet om 1 timme. Kommer att ha en massa tid & skriva from nästa vecka. Hoppas jag
kramar
Godafton i tråden,
Välkommen hem Vitsippa & njut nu av ledigheten...den förtjänar folk i din bransch
LVHM-Hur går det? Håller tummarna jättehårt för dig...
Liffan- hahha....jag är faktiskt lite avundsjuk att du har hittat en ny passion! Och att det samtidigt är något som är praktiskt och fint! Ja, som Miss Star nämnde; hur var det hos BM?
Idag var jag på babymässan. Kan rekommendera ståndet med Lundmyr of Sweden, då det var väldigt bra priser jämfört med i affärerna samt Liberos gratisväska med en massa grejer (blöjor, våtservetter, engångsskötunderlägg....). Sen köpte jag en trosa som var så rolig med med en massa myror på baken som heter "Myror i brallan". det fanns också en med Flames som hette "Eld i baken". Tyckte jag var lite roligt . Man kan helt klart fynda, men se upp för alla barnvagnar...herregud, man kunde inte ta sig fram för alla barnvagnar och jag fick ett par rejäla knuffar mot magen. Hoppas det är bättre imorgon då de kan lämna dem hemma (frhoppningsvis) till skillnad mot idag kanske, då det var i förmiddags?
Själv har jag hittills gått upp 15kg och jag ser inget slut på det...men strunt samma! Vi ska ju ha bebis .
Jag är ännu lite osäker på hurjag kommer att må så tätt inpå förlossningsdatum, men om allt är OK så kan jag den 2 maj. Jag sätter upp mig som prell på det datumet om OK!
Hej alla underbara tjejer!
Jama08-håller tummarna för dig ändå...hoppet är det sista som överger en och jag minns (tragsikt nog) inte detaljerna men jag hade ett svagt plus och färgade flytningar nu och var ÄNDÅ gravid...så jag hoppas för dig lite ändå
LVHM- herregud vilken självkontroll...testdag imorgon!! Och ingen mens i sikte? *hoppas, hoppas...*
Hoppas ni alla har haft en underbar långweekend...det är ju nästan så att man förväntar sig sommar nu, tills man kommer på att vi fortfarande är i april! Underbart väder har det varit, synd bara att min man har jobbat som vanligt. Men men!
Här är allt lugnt, börjar inse att det är dags snart. Har fortfarande inte gett upp hoppet om en aprilbebis, men et ser mörkt ut...min lilla adhd-kula verkar stormtrivas i magen. Vi får se!
kram på er alla fina tjejer!
...nu har jag suttit och skummat igenom hela tråden frän början...fasiken vilken resa vi alla har varit/är med om!! Man blir lite mer ödmjuk nu när minnena kommer tillbaka...annars är det så lätt att bara ånga på. Vi är fantastiska!
Kram