Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
det ser ut som en insulinspruta.. en penna. jag är oxå sjukt orolig för den, är spruträdd så när vi var där på infomötet så fickmin man göra det på mig så får vi öva oss ihop sen när de väl är dags
det ser ut som en insulinspruta.. en penna. jag är oxå sjukt orolig för den, är spruträdd så när vi var där på infomötet så fickmin man göra det på mig så får vi öva oss ihop sen när de väl är dags
Vi bor i vänersborg. ni då?
Jaha då förstår jag. Ja för oss spelar det ju ingen roll eftersom mannens spermier inte kan befrukta mina ägg så måste vi ju ha hjälp med den biten.
Den informationen är ju ungefär som att par som gör ivf och det är manlig faktor som sen får en son så går det ofta i arv med fertilitet från far till son.
Riker och chanser med allt tyvärr
en fråga om sprutor och vagitorier. måste sprutona tas på kvällen? kan man inte ta dom på morgonen istället? och vagitorier undrar jag lite över.. är detsånna som det blir lite äckel av eller märker man inte av dom alls?
såg ni på nyhetsmorgon idag? dom snackade om en nyhet inom ivf världen.. nämligen nån slags kemikalie som man lägger omogna ägg i så dom mognar
ja sköterskan sa oxå att jag skulle ta den på kvällen men känner nu att det passar inte alls bra. om det ska vara samma tid varje dag så borde det ju gå på morgonen oxå. jag går ju alltid ut med hunden kl 7 vare sig det är helg eller inte. vi ska dessutom på fester och baler och hur ska jag möjligtvis kunna knyta upp/snöra upp min klänning på toa bara för att ta en spruta och sen snöra den igen.. jag kan inte göra det själv
Ja jag köpte min på bokia, det finns en hel uppsjö av olika gästböcker för böllop. det är iaf ett riktigt kul minne att ha. på ena sidan skriver dom och på den andra sidan kan man sen sätta in ett kort på dom och dom får fylla i lite frågor och hälsningar
en fråga till er som gjort ÄP. Får man se sina ägg efteråt och får man vara med när dom för samman spermier eller för in en spermie?
Nej jag kom bara å tänka på filmen som dom visar på infomötet. där paret fotar hela processen från början till slut. de fick ju vara med vid befruktningen och sen se sitt 4 celliga ägg innan dom förde tillbaka det till henne. blev nyfiken på om det funkar så på riktigt eller om det bara var på filmen.
Jasså. Ja vi fick se denna precis i början innan dom drog igång med powerpointen
stooooooooort grattis, härligt!