Kissie skrev 2010-04-16 19:10:19 följande:
Hejhej, då kom brevet idag, men gud så besviken jag blev.. Fick tid den 28/4 för informationsmötet och då är jag så lång hemifrån man kan komma o inte vill jag boka om tiden när man gått o väntat så länge :( Det här tål att funderas över alltså hmm om man bokar om en tid då måste man väl nödvändigtvis inte boka om nästa tid eller hur.. Känns spännande att mannen skall lämna prover samma dag som info mötet den tiden på morgonen, då brukar han vara i neandertalarstadiet hihiNä det är väl så att jag får diskutera detta med min andra hälft, blev bara så ivrig att riva upp brevet när jag förstod vart det var ifrån =)En annan fråga de prover som togs när vi började utredningen skickas inte de med när remissen skickades över..?? Inte behöver man göra om dem...??Ojoj jag blev så exalterad här så jag kan inte tänka klart längre :P
du kan säkert ringa och byta tid till några dagar senare.. jag fick ju två datum att välja på när dom ringde till mig. och om du byter med någon annan som kanske kan komma in några dagar tidigareså tror jag inte dom blir ledsna