• Liffan

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Godmorgon!

Härligt att helgen gav utdelning Miss Star! Jag har också fått låna kläder och när magen väl slår till så är man glad att ha något. ge inte upp, den kommer snart! det är säkert dina stenhårda magmuskler som håller den inne bara . och vikten kommer säkert smygande så småningom också, den oroar jag mig inte för... men däremot är jag helt med på oro inför RUL - är så glad att mitt är över!

Macpau: hoppas din kväll och helg var lyckad!  varannan vecka hos bm nu - det börjar verkligen närma sig för dig nu. så spännande!! hittade du något på Ullared förresten?

Jo vi hade en mycket bra kväll i lördags och C var minst sagt förvånad. jag spelade högt med överaskningen och var t.o.m. tvungen att skenboka bord på annan restaurang men det blev väldigt bra till slut och maten var underbar!

Hoppas ni andra har haft en bra helg!

• Liffan

glömde förresten att säga att jag IDAG har kommit halvvägs :-O!! det ska jag fira med att kolla blodtryck hos BM.

• Liffan

Jag skyller min relativt lilla mage på magmuskler, and I'm sticking to it!

Idag har jag kollat bt hos bm och det var normalt! Har ju hela tiden varit övertygad om att så är saken men skönt att mvc också har det på pränt. Sen var jag på ett aerobic-pass, gick över förväntan och var så roligt! Har anmält mig till gravidyoga som börjar om två veckor men får väl passa på att njuta av lite röjigare träning tills dess.

• Liffan

Hej Miss Star!! är det nästa fredag det är dags alltså? spännande! så chefen börjar bli otålig . han som för bara några veckor sen var så nöjd med att du berättade tidigt . här har det också kommit en hel del snö som jag hoppas ska smälta undan illa kvickt!

mamma har varit här några dagar i veckan och vi var och spaade igår. härligt! hon passade på att klämma lite på livmodern också och det verkade vara normalt. men gud vad den har vuxit! nu gick den strax ovanför naveln och hon sa att den gick ut till bäckenet :-O. där när hon kände förra gången så var den ju typ som en större tennisboll och det känns som att det bara vara några veckor sen (fast det var snarare två månader sen). spännande iaf! c stod några meter ifrån och tittade nästan mellan fingrarna, han tyckte hon tryckte alldeles för hårt så han vågade sig inte ens nära... tuff kille!

jag hoppas att det blir något nästa helg! ska se om jag kan hitta listan och klippa in den igen så kanske vi kan bestämma något.

• Liffan

26/3
    Liffan
    Miss Star
    Vitsippa
    Macpau (är uppbokad för tillfälet, men ska se om det går att flytta)
    Tarda

27/3
    Liffan
    Miss Star
    Macpau
    Vitsippa

Vad säger ni? Macpau, hur har du det på lördagen? Tarda, kan du på söndagen? Juristen? någon annan som vill hänga på?

• Liffan
    Stella Kardunn skrev 2011-03-18 14:20:16 följande:
    Va kul med en mamma som kan göra mellankontroller! Hmm då kanske det inte är så konstigt att jag tycker mig känna att min närmar sig naveln när jag ligger ner. Men den är svår att känna om det inte är på morgonen, men jag har känt ilningar i magen nu ett par gånger och sen har den varit stenhård, så jag antar att den övar sig på sammandragningar ibland.

Här har det börjat snöa lite igen Obestämd
    Men se där: då är det ju något som händer! en livmoder som närmar sig naveln är inte fy skam! och ilningar i magen och stenhård mage. solklart gravid .
  • Liffan

Godmorgon!

Hoppas alla njuter av helgen!

Då kör vi söndag! Jag ska kolla vilken tid som passar bäst och återkommer med förslag.

Nu ska här tränas!

Kram på er!

• Liffan

Godmorgon!

Hej Kissie! Kul att höra från dig!! Härligt att känslan av att det faktiskt ska bli ett barn börjar infinna sig. så även hos oss och det är verkligen helt fantastiskt! vi ska träffas på söndag och vill du hänga på är det bara att skriva upp sig på listan!

Vitsippa: ingen kul dröm! men det ska väl vara normalt att drömma konstigt har man hört... stort lycka till på VUL - förstår att det känns nervöst men den här gången kommer det gå bra!

Hej hej Tarda: som alltid roligt att få rapporter från "andra sidan"! vad mysigt att få lära känna sin bebis - jag börjar längta efter att se om det är samma beteendemöster på utsidan som i magen. i helgen var jag uppe lite längre på kvällarna och då är det verkligen full fart därinne. S är så fin! ska bli så kul att träffa henne!

Miss Star: beklagar Bollnäs förlust . Hoppas helgen varit bra ändå!

Macpau: du och ditt internet... hoppas även din helg varit bra!

Vad tror ni om lite AT hos mig vid 14 på söndag?  

ha en bra start på veckan!

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?