Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Tack Vitsippa, är riktigt nervös, kan inte riktigt slappna av eller gå och lägga mig fast jag borde. Har inte tid för ens 9 så du är klar för länge sen när vi kommer, hoppas dina värden är bättre im.
Tack Vitsippa, är riktigt nervös, kan inte riktigt slappna av eller gå och lägga mig fast jag borde. Har inte tid för ens 9 så du är klar för länge sen när vi kommer, hoppas dina värden är bättre im.
Tack för pepp och tummar tjejer. Det blev 7 ägg till slut, känns lite men det är väl kvaliteten som räknas i slutänden. Hoppas ALLA klarar sig till fredag, då blir jag nöjd
Det var inte lika jävligt som spolningen men inte långt ifrån, jag verkar vara känslig för det blev påfyllning av smärtstillande 3 ggr, tyvärr utan effekt. Snabbt gick det iaf, 7 minuter.
Vitsippa: Du ska ringa efter 14 va? Håller tummarna.
LVHM: Varför är mensen alltid extra sen när man verkligen vill att den ska komma? Så typiskt.
Klockan är snart 12 och jag vågar nog hoppas att det blir återföring idag, tack för alla fina ord och tummar, det värmer verkligen.
Finiz: Jag tror som de andra att en blödning inte behöver betyda någonting, påminn mig gärna om att jag sa det om några veckor
Fel färg på klänningen låter inget kul alls, va trött man blir när det blir fel där det verkligen INTE får bli fel. Hoppas verkligen de löser det åt dig. O ja 7 ägg är nog lagom, skönt att höra att ni fick hela 4 befruktade, det är vad jag hoppas på oxå.
Macpau: Vad jobbigt för din kompis, men nu när hon haft 3 stycken borde hon väl kunna få en utredning? Jag tänkte oxå kika på alla hurtbullar im, de springer förbi vår lgh så jag har första parkett.
Vitsippa: Det kändes rejält i äggstockarna mot slutet, även om det gjorde ont så var det skönt att veta att det verkligen hände något.
Liffan: Jag håller med Macpau, du är verkligen en flängande affärskvinna. Jag kan se dig klädd i dräkt med babyn i sjal sele på väg mot nästa möte Hoppas du får det kul i sthlm, jag är bara lite avis.
Miss Star: Hej hej
Allt väl, det blev ett i magen och ett i frysen. Av sex ägg (ett var omoget) blev 4 befruktade och 2 fick till slut OK-stämpel.
Personalen var mycket bättre idag och jag känner mig jättenöjd.
Det är fasligt långt till 7 juni och jag undrar hur lång tid det tar innan jag rutinmässigt tar gravtest varje morgon
Ojoj, här händer det grejer. Skönt att det snart är dax för äggplock Vitsippa. 10-12 låter finfint, jag känner på mig att du får fina ägg.
I lördags blev jag tokrädd, det var ju så himla varmt o jag for runt som en skottspole med dammsugare, rusade upp o ner till tvättstugan och var allmänt städnazi. Plötsligt fick jag akutont i magen, det svartnade för ögonen och jag skrek rätt ut, föll ihop på sängen i fosterställning. Sen svettades och frös jag om vartannat, illamående och ring i öronen. Sambon som är en förnuftig typ gjorde några smörgåsar, gav mig juice och klappade mig på pannan och sen släppte det efter 20 min eller så. Vet inte om det var något sorts värmeslag vilket nog låter mest logiskt, men får dock inte in magontet i det. Jag hann t o m tänka att är det så här att föda barn så vill jag inte mer, då förstår ni hur jävla illa jag mådde
Det + mina supernysningar 15 ggr per dag, mitt stackars gryn får stå ut med en hel del. Vore ett under om det verkligen fastnar.
Macpau: Jag håller oxå på nidblödning, nått ska du väl få ut av allt ditt pergoknaprande
Finiz: Stor kram. Jag beklagar verkligen. Det är klart att det kommer gå andra eller tredje gången, efter sommaren har du fulladdade batterier och allt kommer kännas mycket lättare. Jag intalar mig att det nästan vore overkligt om det gick på första, lite som att se en enhörning.
Liffan: Hur har det gått för dig, fick du tag i Barbro?
Ja lycka till imorgon Vitsippa, jag o Grynet håller våra tummar hela morgonen (nåja, jag som har ett par håller de iaf).
Har precis gott en superskön runda över Älvsborgsbron och längs med Eriksberg, vid slottsberget blev det för kallt så vi gav upp och tog Älvsnabben hem men oj va härligt det var. Blir nästan sugen på att flytta över älven.
De molar på ganska bra här, särskilt på vänster sida. Värken i äggstockarna sen ÄP är borta så detta är nått annat. Fogarna känns oxå, som vanligt innan mens. Ömma bröst såklart men det är nog mest progesteronet, kanske att nipplarna är lite mörkare och större. Det som sticker ut är mitt spring på toa, nog för att jag har miniblåsa alltid men detta är extremt, gör nog slut på en maxitoarulle per dag. Väljer att tolka det till vår favör
Jag tycker oxå du ska testa snart Macpau, februaribebbe FTW
Det är mest C som pratar med Grynet, jag vågar inte, hehe.
Hoppas du får nån klarhet im Liffan, nu får Barbro tala ur skägget.
Stor kram till alla!!
Macpau: Vad jobbigt när kroppen luras, men sommaren kommer gå supersnabbt o sen ligger du på SU med benen i vädret och hör lab-personalen räkna dina ägg
O hjälp inte många dagar kvar till bröllopet nu, känns läget under kontroll? Har ni bokat en bröllopsresa, när, var, hur? Jag har bokat tid med en designer om några veckor, Therese Zetterberg, hoppas hon har bra idéer.
Här blir det inget testande på ett tag. Inatt drömde jag att jag tog massa gravtest som alla visade plus, men nått kändes fel så jag bad min snart 90-åriga farmor kissa på ett som såklart oxå visade plus Jag har ingen aning om hur det ska tolkas men när jag vaknade bad jag C gömma alla test och inte ta fram dem innan den sjunde.