Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Nu mot träningen! Trevlig kväll på er alla!
Kikar in snabbt bara & önskar LVHM en jättebra "skörd" eller vad man ska kalla det . Vi är jättenyfikna, så hör av dig så fort du orkar/vill!
kram på er alla. Kikar in senare i eftermiddag.
tarda- ni hittar säkert ert drömhus. Det brukar ta några månader innan man hittar rätt!
Liffan- Det är bra tack gumman! Hur mår du? Jag var "sjuk" måndag tom torsdag. Som LVHM sa- man är inte produktiv mellan måndagen (äp) & onsdagen (et). Speciellt onsdagen var hemsk...när man bara hoppades att ingen skulle ringa från SU! Torsdagen hade jag nog kunnat gå till jobbet, men då passade jag på att ligga i sängen, läsa & gå på ivf akupunktur. Är faktiskt stolt över mig själv, då jag alltid har satt arbetet i främsta hand. I år har jag bestämt mig att satsa på mig själv & att må bra, inifrån & ut (nej, jag har inte läst nån självhjälpsbok )
LVHM-underbara nyheter!! 7 äg är ju jättebra! Jag hade 5 ägg, alla blev befruktade. varav 2 var av bra kvalitét. Hoppas på alla befruktade hos dig så du får ett gäng till frysen! Jag är inne på sama linje som du-vila ordentligt. För även om man tyckte att hela processen var Ok, så tar kroppen & psyket stryk...Jag hade tid kl. 13:30, var hemma till ca 15 ( tror jag, orkar inte kolla bak i tråden)
Hej alla tjejer!
har maaassor på jobbet så jag kör ett gästspel bara : Liffan, jag utrryckte mig nog otydligt. Jag blev aldrig sjukskriven, utan jag sa till min chef att jag är sjuk, bara...sen har jag varit jätteöppen med detta, så han har bätte koll på mitt schema än min man tror jag . Nästa gång (om behöves) så tänker jag nog ta semester måndag-onsdag (äp tom et).
Miss Star- allt bra! vet inte riktigt hur det ska kännas...vet att jag inte kände nåt alls då jag blev gravid, förrän jag testade. Men det molar en del & så svullen då. Courtesy of de äckliga vagitorierna?
Hörs ikväll tjejer!!
God morgon tjejer!
Mitt Internet hemma är knas igen (vilket inte direkt gynnar mitt jobb) .
LVHM- ett stooort lycka till idag! Hör av dig så fort du orkar & känner för det
Tarda- sjysst liknelse med orgasmen . Jag tyycker att det är OK om min man inte kände att han kan ta ledigt för et. Däremot måste han vara med på äp! Precis som LVHM så har han ett nytt jobb och det känns viktigt att han inte är borta mer än nödvändigt. MEN- denna gräns är givetvis individuell, beroende på vad man själv tycker är OK och vilka förutsättningar man har (diplomatisakt nog?)
Miss Star- jag vet, de säger inget mer än så tyvärr...men du får se imorgon på vul, då ser de på ett ungefär hur många blåsor man har *håller tummarna*
Liffan-vad mysigt med resa! Var & hur länge? undeerbart att ha ngt att se frma emot. DETTA känns inte som augusti .
Vitsippa-kram!
Måste jobba, jobba.
kram
I'm back!
Det gick fin fint. En i magen och två i frysen. Nöjd