Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Efter ett välbehövligt uppehåll härifrån är man nu tillbaka. Nygift och snart utvilad (har 3 veckor semeter snart) är det full fart framåt som gäller.
Förhoppningsvis blir det FET v35 om mensen kommer som den ska.
Har gått ganska snabbt fram tills nu och har kunnat tänka på annat, men nu är det som att allt ploppar upp igen.
Jag har börjat med zonterapi!! testa det om ni har möjlighet, jättehäftigt!!
Jag kan kanske komma med den 11/8 om det inte dyker upp något, har semester då så man vet aldrig vad som händer.
Ha det gott allihop och kram
Skönt med lite fart i tråden igen, och så spännande nu när många sprayar och snart börjar spruta.
Vad skönt att blödningen kommit Macpau, minns hur äckligt sprayen smakade men till slut vande man sig. Jag gillade verkligen de trevliga bieffekterna jag fick av den, tyckte städning var det roligaste som fanns och gick ständigt med en trasa eller mopp i handen, oj va rent och fint vi hade det i maj ;)
Ser verkligen fram emot grillning i Partille nästa år, när får ni tillträde till huset? Det blev inget Calanderska för syrran då, antar att det gick på naturlig väg till slut?
Om ni fortfarande vill träffa mig efter ovanstående fikar jag gärna den 11 aug.
KRAM
Syster blev gravid på naturlig väg, men nu så var hon på gynakuten i natt då hon blödde. Det var för tidigt att se något än, så det är 2 veckor med ångest för henne antar jag
Hallå eller, klart du ska vara med på fikaträffen! Du är ju vårt hopp & success story