• JaMA08

Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?

Hej tjejer!

Nu har jag tagit min första spruta Puregon, känns så underbartSolig Ville bara dela med mig av denna lycka med er! Kram

• JaMA08

Tack tjejer för era svarSolig Är inne på sprutdag 4 och känner inte så mkt mer än magont ibland! Jag har verkligen sprayat länge, blir 8mån nu men förhoppningsvis har det krympt endometriosen otroligt mycket *S*
    Vi hoppas oxå på en bra ivf resa men vet vilka hinder som man komma, hoppas era plus/bebisar smittar ända till mig!!!!!!! SKöt om er! Kram

• JaMA08

En fråga till er: Har ni stått på samma dos Puregon fram tills ÄP??

• JaMA08

Roligt att höra om alla Plus och Nalle, hoppas det smittar av sig *S*

På fredag ska vi göra ÄP, fick besked idag och det känns konstigt-nu är vi där! Dit vi längtat så länge.. Jag bävar inför allt men hoppas att smärtan inte blir så stor som jag tror *hm*
    Ha det gott..

• JaMA08

Hej alla!

Är nu på Ruvar dag 3, ÄP gick mkt bättre än vad jag trott! De fick ut 8 ägg och alla blev befruktade, vi fick ett tillbaks och 4st till frysen! Men jag fick tyvärr ryggskott samma kväll som ÄP, spände mig rejält i gynstolen! Idag är första dagen som jag kan gå obehindrat-hoppas detta inte hindrar Smurfen (som vi kallar H'N) att fästa! Har TD 13/3 samma dag som vi åker till Thailand! Känns konstigt och veta att man har ett befruktat ägg inom sig, men samtidigt roligt! Maken pratar med Smurf varje dag och pussar magen, säger till att h*n ska stanna kvar! Vi får se hur allt blir, kan hoppas att eran turttråd smittar av sigPlus
    Tack för ert stöd! Kram

• JaMA08

miss star: tiden knappar in-nu bestämmer sig Smurf för om h*n ska fästa eller ej! KRITISKT KRITISKT *S* TD 13/3 men ska nog tjuvtesta innan dess tror jag! Hoppas på ett plus men det blir som det blir-kan ju inte påverka det!

Hade ni symtom innan ni plussade? Vilka i sådana fall?

Ni som håller tummarna-I LOVE YOU ALLSolig

• JaMA08

Ruvardag 8 och gravtestet idag visade Minus, inte förvånad! Känns tomt inom mig men samtidigt skönt att återgå till normala livet igen. Detta blir mitt sista inlägg i er tråd på ett tag, tack för att ni är sådana únderbara tjejer! Sköt om er! Kram Janet

• JaMA08

Miss Star & Tarda: Tack för er peppning-kan hoppas att ni har rätt! Kram

• JaMA08

Idag började mensen, känns okej och ganska skönt inför resan på söndag till Thailand! Tråkigt att vi inte fick vara glada men jag hade detta på känn.

Liffan: Vilken fin bebis!

Svar på tråden Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?