Ivf våren 2010 i Göteborg-1a barnet?
Finiz-jag har blandat ihop mig en drink jag med, så nu skålar jag med dig!
Tarda-hur länns det i magen?? pratar du fina saker till lilla ägget?
Men! halva inlägget kom bort ju!
mMiss Star- tråkigt med mens...att man inte vänjer sig!! Ja, nu ska jag faktiskt också släppa mitt och bara fokusera på bröllopet- och förlja mitt schema...juni är ju inte långt bort, ska börja spraya om gnaska exakt en månad. Tjoho!
Kram på er, nu ska jag titta på Unga Mödrar och vara lite avundsjuk
Hej tjejer!
Hoppas alla mår bra .
Vitsippa-snart är det dags!!! Håller tummarna att allt går bra , snabbt & smärtfritt med utmärkta resultat:)
Lycklig- då har du FET om 2 veckor, vad skönt att ni fick till ett försök till nu innan sommaren! Jag har hört många som lyckas på FET...
Finiz- v.35-36 för FET...det är ju tyvärr ett par veckor tills dess. Under tiden får du försöka njuta av sommaren och dricka en massa goa drinkar
Tarda- symptomen låter bra tycker jag!! När tänker du testa??
Liffan- jag tycker att du har en ängels tålamod. hade det varit jag så hade jag åkt till SU för länge sen . Berätta sen hur samtalet har gått!
Ja, jag testade igår, men det var ju ett fett minus-såklart. Var faktiskt rätt knäckt denna gången då jag har haft känningar/stickningar i magen sen blödningen en vecka sen och magen känns som förra gången jag var gravid...men men. Det är väl meningen att det ska bli ivf helt enkelt. Det känns väl ändå OK nu när jag har fått sörja lite igår. Det är ju faktiskt bara 4 veckor kvar tills jag börjar spraya!
Miss Star- ska försöka anamma din positiva inställning nu . hahaha, japp, nu blir det då ett legitimt barn efter sommaren! 2011 bebis...låter heeelt OK.
Kram på er alla
God morgon alla fina tjejer!
Vitsippa-underbara nyheter!! Låter väldigt bra att det knappt kändes. Håller nu tummarna för dig & Tarda!
Tjoho Liffan!!! Nu jäklar kommer det att gå undan för dig- det är du värd nu efter allt ditt väntande!
Nu börjar jag trappa ner min fl verksamhet innan sommaren . Passar bra nu när jag har så mkt med bröllopet. Kikar självklart in nån gång varje dag-kan inte hålla mig ifrån er .
Kram till er alla & ha en jättebra helg
God afton i tråden!
...och här kom mensen. fattar verkligen inte...men kroppen kan allt göra konstiga saker om man längtar tillräckligt mycket, antar jag
Nu blickar jag framåt och ser fram emot bröllopet. Ivf start hägrar runt hörnet, så nu ska jag bara ta det lugnt dessa veckor fram tills dess.
Kram & god natt.
TACK alla underbara, söta tjejer för lyckönskningarna...ska ta en massa bilder så ni får titta sen när vi ses nästa gång!
Lycklig- redan FET dags, vad spännande! Håller tummarna . Börjar på dag 21 enligt pappret!
Tarda- misströsta inte..jag har aldrig haft så få symptom, som när jag faktiskt var gravid
Miss Drutten- ja, jäkla mens...men nu hoppas vi på en fullträff med FET!!
Försöker-massa kramar till dig vännen <3
Liffan- hoppas du mår bra gumman! Ser fram emot att träffas igen . Hört ngt ang. ivf-kön??
Kramar till er alla.
Åh vad underbart Tarda!!!!! Du är vår lyckomaskot
Bröllopet var underbart-lovar att ta med bilder nästa gång vi ses!
Själv är jag tillbaka på jobbet nu och fick precis reda på att en till tjej är gravid nu, i v 12. de har försökt i några månader...jag tycker det är jättejobbigt. jag får aldrig en paus från detta på jobbet ju...
Massa kramar till er alla!
Hör som ett par veckor.
Kram från fru XXXXXXX